{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
804 visninger | Oprettet:

Eddie er flyttet og Ayla gør snart {{forumTopicSubject}}

Så, nu er Eddie flyttet hjemmefra, og vil blive slettet senere i dag.. På lørdag flytter Ayla, og hun vil blive slettet derefter.. Synes godt nok det lige pludselig er gået stærkt.. Puha.. Sakarias bor stadig hos mig, og han har ikke fundet en ny familie endnu, så en enkelt beholder jeg da lidt endnu smiley

Om Eddie og og Ayla kommer herind på KG, det ved jeg ikke endnu.. Har vist Eddies nye ejer hvad KG er, og håber da at se ham herinde igen smiley

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Eddie er flyttet og Ayla gør snart
  • #1   2. mar 2008 Ork, din stakkel, det må ikke være nemt.

Trøstekram fra mig, men også dejligt, at du har fundet gode hjem, så mangler "vi" bare Sakarias og ham er jeg bare helt skudt i.. , men her er lukket for tilgang, desværre;-)

• #2   2. mar 2008 Jaaaa, det er helt klart rart at vide at de vil blive elsket, nusset og hygget om der hvor de flytter hen.. Og Eddie har fået hele tre legekammerater til at starte med.. Når de altså gider snakke med ham.. Hehe. I dag har de bare været lidt fornærmede over at han pludselig var der.. Men de skal nok blive glade for ham smiley

Men tak for jeres søde ord smiley

Og det er godt nok endnu sværere at sige farvel til dem når de er over et halvt år gamle, end da de var lidt over 3 måneder gamle.. Selv om jeg har været glad for dem alle, så er jeg bare endnu tættere knyttet til de tre sidste her..

• #3   3. mar 2008 Ved at det er trist at skulle af med de "små" i denne aldre, og ved godt at det jo ikke hænger sammen med at du holder mere af dem end de andre i kuldet, som er flyttede hjemmefra. Det er jo bare det at de her kender du bedre fordi de er blevet hjemme i længer tid end deres søskende.
    Sender et stort kram og knus til dig, og et håb om at de vil falde hurtigt til i deres nye hjem ;0)

Kommentér på:
Eddie er flyttet og Ayla gør snart

Annonce