{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.133 visninger | Oprettet:

Natte katte larm :-S {{forumTopicSubject}}

Jeg er rigtig godt træt (og søvnig) af min kat.. Han vækker mig kl 4 om morgenen, hvilket jeg ikke syntes er ret fedt..
De får mad om aftenen inden jeg går i seng og igen om morgenen inden jeg tager på arbejde (halv otte) Men han har den opfattelse at han skal have mad kl 4 om morgenen, hvilket jeg ikke er enig i!..
De har ikke mad stående fremme længere da valle er blevet lidt rund efter han blev kastreret..
Hvad kan jeg gøre ved det? Jeg bor i en et værelses, så der er ikke mange muligheder for at lukke ham væk fra mig om natten.. Og de to nævnte tidspunkter er de eneste jeg fast er hjemme til at kunne fodre regelmessigt... nogen idéer?

Det han helt nøjagtigt gør er at vade rundt oven på mig, og mijaue af sine lungers fulde kraft, for der efter at gnave/bide mig i næsen hvis jeg ikke reagere..

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Natte katte larm :-S
  • #1   20. feb 2008 hmm, ka ikke give dig gode råd, sådan er det bare at ha kat, de har deres helt egen mening om hvordan deres liv skal være og som regel indebærer det at få deres dåseåbner vækket på de mest underlige tidspunkter.
    vi har dog ikke de problemer, når vi går i seng lægger misserne sig til at sove og de kommer først op i sengen til os når vi er vågne, men så er de der til gengæld osse, hvad vi har gjort for at opdrage dem til det aner jeg bare ikke

• #2   20. feb 2008 Mange katte er småspisere. Kan du ikke bare have noget light foder stående fremme til dem? Desuden holder mange små måltider forbrændingen i gang frem for få store.

• #3   20. feb 2008 haha... han vil da bare lege.... har du prøvet at få ham til at ligge og putte - det gør mine nemlig gerne om natten...

• #4   20. feb 2008 Jeg kan ikke have mad stående fremme.. han æder det hele hvis der er noget, og det er light de får i forvejen..

Hvis han bare vil leje får han jo så sin vilje for vi lejer "smid kat ned fra sengen" nok 47 gange hver morgen.. Han gider desværre ikke putte smiley ville ellers være så hyggeligt i stedet for..

• #5   20. feb 2008 Picco er på samme måde.. hvis hans skål er tom så vader han rundt i hovedt på os.. jeg ville også anbefale og gi mad som kan stå til den om natten, tror ikke du får fred ellers.. desværre, de er møg stædige de kræ engang imellem:o)

• #6   20. feb 2008 Min Thor vækker mig os tit kl lort fordi han vil ha mad og snakke, plejet at give ham mad, og så sætte ham ud på badeværelset samme med noget legetøj, så plejer han for det meste at ligge sig til at sove ovenpå tønden:)

• #7   20. feb 2008 katte er nat dyr så derfor er han nok mest aktiv om natten.
    det er sådan nogle ting man skal tage med i sine overvejelser inden at man køber en kat.

• #8   21. feb 2008 Min den lille kat hun gjorde også det der i starten.. Kælede lidt med hende så lagde hun sig til at putte eller ignorede hende så lagde hun sig også ved mig.. Nu vækker hun mig kun en sjælent gang.. Og hvis jeg har overset at deres skål er ved at være tom når jeg går i seng..

• #9   22. feb 2008 Foderautomaten lyder som en god idé, men de er dyre.. smiley Så der går liiige et par måneder inden jeg kan få fat i sådan én..
    Men så må han sove på badeværelset et par dage..

sabrina sanchez .
    Hvad mener du med din kommentar? HVordan skal jeg i dag i den situation jeg er i nu, kunne ændre på at jeg ikke da jeg anskaffede ham tænkte han måske ville blive et natproblem? Den anden var det jo ikke..
    Og han er ikke det eneste nat dyr jeg har haft, men den eneste der har vækket gennem mig hele natten..

• #10   23. feb 2008 Søsser: Man kan jo tit være heldig og finde ting billigt på nettet!

Kommentér på:
Natte katte larm :-S

Annonce