{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
713 visninger | Oprettet:

Nye kat stukket af.. {{forumTopicSubject}}

Men er hjemme igen .. nu..

efter han stak af den første dag..

Nu er problemet bare.. Moose.
Han kan ikke lide min far.. han hvæser og knurrer af ham.. men han siger intet til mighan hvken hvæser eller noget.. men spinder bare.. så snart min far nærmer sig hvæser han ..

Katten er 7 måske endda 9 år gammel.

er der noget der kan ændre denne opførelse? .
pluds. er der noget jeg / vi kan gøre for at han kan falde til og ikke vil stikke af igen?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af gardinstang 250 kr.
  • Montere en kattelem i en dør 1.000 kr.
  • El løbehjul - skift af bremseklodser - kugoo g2 600 kr.
  • Flytterengøring 2.500 kr.
  • Samling af 2 garderober fra jysk 2.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Nye kat stukket af..
  • #1   19. feb 2008 Det kan sagtens have noget med din fars kropssprog at gøre.. Det kan være din far virker mere truende end dig..

Hvor længe har du haft katten før du lukkede den ud?

• #2   19. feb 2008 Den åbnede selv vinduet . ca 4 timer efter den var ankommet.,

det var jo ikke meningen den skulle have været ude smiley

• #3   19. feb 2008 Det er svært at sige hvorfor Jeres nye kat reagerer som den gør. Hvor fik I den fra og hvor meget kender I til kattens baggrund?

Det kan jo være den har haft dårlige oplevelser med mænd før og derfor reagerer over for din far som han gør. Jeg vil anbefale at når din far tager kontakt til ham at han kun stikker en pegefinger frem mod katten. Det vil han opfatte som en venlig kattesnude. Lad det så være op til Moose at tage yderligere kontakt til din far. Det vil også være godt hvis din far kunne gøre sig mindre ved evt. at sætte sig på hug (så virker han mindre truende) og blinker langsomt til katten. Dette er også et venligt signal.

Kommentér på:
Nye kat stukket af..

Annonce