HJÆLP - Vores kat er rendt væk. {{forumTopicSubject}}
Vi har "mistet" vores kat .. Søndag den 10 februar rendte vores hankat viktor væk. & siden har vi ikke set ham. Vi bor på nykøbingvej, ved siden af Højmølle Kro. (Eskilstrup, tæt ved Nykøbing F)
Han er godt nok ikke kastreret, men var heller ikke typen som var længe væk ad gangen ..
Vi har ledt ved vejene (vi bor tæt ved motorvej) men der er ingen kat eller rester for den sags skyld ..
Min kærestes far har en teori om han måske han være blevet taget af nogle som har set ham .. altså, fx ved Højmølle kroen eller ved den p-plads lidt længere henne.
Hvis nogen har set ham, eller hørt noget om en rød kat på snart et år, så skriv venligst!
Dusør udloves, også selvom katten så er død. Vi vil bare gerne vide om han er okay.
sep 2007
Følger: 7 Følgere: 11 Katte: 4 Emner: 106 Svar: 680
- en måneds tid, så tror jeg han finder nogle som giver ham mad .. det er også det jeg er lidt bange for, at nogen bare tager ham til sig .. :S
nov 2007
Følger: 29 Følgere: 26 Katte: 6 Emner: 26 Svar: 808
sep 2007
nu blir jeg næsten urolig for han ikke kommer hjem igen .. altså, han er jo lidt af en charmetrold, for hunkatte .. men tror ikke han er den bedste "fighter" ..
Heidi : Joo .. Altså, teknisk set er Viktor egentlig svigermors kat, og Emma er vores. Men det er os som passer dem, kæler dem osv ..
Men vi har ikke råd til at kastrere ham og sterilisere Emma samtidig, så vi har ventet på svigermor gad tage sig sammen til at hoste op med pengene ...
& nu er det jo lidt sent :S
dec 2006
Følgere: 102 Katte: 2 Emner: 68 Svar: 9.958
Det er altså smartest - og også billigst i længden - at få katte kastreret, INDEN skaden sker.
nov 2007
Følger: 25 Følgere: 23 Katte: 5 Emner: 43 Svar: 2.030
Jeg lærer aldrig at forstå at folk ikke får deres fertile katte neutraliserede med mindre man er opdrætter.
sep 2007
Med mindre du har noget der kan hjælpe, eller noget ..
så hold venligst din mening for dig selv eller skriv den et andet sted.
sep 2007
sep 2007
Hvad så hvis han løbet langt væk & ikke kan finde hjem ?
HJÆLP - Vores kat er rendt væk.