{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
874 visninger | Oprettet:

HJÆLP - Vores kat er rendt væk. {{forumTopicSubject}}

Vi har "mistet" vores kat .. Søndag den 10 februar rendte vores hankat viktor væk. & siden har vi ikke set ham. Vi bor på nykøbingvej, ved siden af Højmølle Kro. (Eskilstrup, tæt ved Nykøbing F)
Han er godt nok ikke kastreret, men var heller ikke typen som var længe væk ad gangen ..
Vi har ledt ved vejene (vi bor tæt ved motorvej) men der er ingen kat eller rester for den sags skyld ..
Min kærestes far har en teori om han måske han være blevet taget af nogle som har set ham .. altså, fx ved Højmølle kroen eller ved den p-plads lidt længere henne.

Hvis nogen har set ham, eller hørt noget om en rød kat på snart et år, så skriv venligst!
Dusør udloves, også selvom katten så er død. Vi vil bare gerne vide om han er okay.

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  HJÆLP - Vores kat er rendt væk.
  • #2   16. feb 2008 Felis : Har du prøvet det da?
    - en måneds tid, så tror jeg han finder nogle som giver ham mad .. det er også det jeg er lidt bange for, at nogen bare tager ham til sig .. :S

• #4   16. feb 2008 Han er vel ikke normalt udekat når han ikke er kastreret ??

• #5   16. feb 2008 .. :S
    nu blir jeg næsten urolig for han ikke kommer hjem igen .. altså, han er jo lidt af en charmetrold, for hunkatte .. men tror ikke han er den bedste "fighter" ..

Heidi : Joo .. Altså, teknisk set er Viktor egentlig svigermors kat, og Emma er vores. Men det er os som passer dem, kæler dem osv ..
    Men vi har ikke råd til at kastrere ham og sterilisere Emma samtidig, så vi har ventet på svigermor gad tage sig sammen til at hoste op med pengene ...
    & nu er det jo lidt sent :S

• #6   16. feb 2008 Mens I venter på, at han kommer tilbage - det må vi bare håbe han gør - så vil det nok være en meget god ide at lægge penge i sparebøssen, så katten kan blive kastreret. (det er nu ikke så dyrt at få kastreret en hankat). Sandsynligvis kommer han i slåskamp med rivaler, så der kan nok godt komme udgifter til anden behandling.
    Det er altså smartest - og også billigst i længden - at få katte kastreret, INDEN skaden sker.

• #7   16. feb 2008 Ja kan kun give felis og Tinka ret. Han udøver bare sin naturlige adfærd og med slåskampe risikere de både bylder og at blive smittet med katteaids.

Jeg lærer aldrig at forstå at folk ikke får deres fertile katte neutraliserede med mindre man er opdrætter.

• #8   17. feb 2008 Tina D ' ja tak jeg har ikke brug for kommentarer som gør mig endnu mere urolig ..
    Med mindre du har noget der kan hjælpe, eller noget ..
    så hold venligst din mening for dig selv eller skriv den et andet sted.

• #9   17. feb 2008 hvad har det at gøre med tråden ?!

• #10   18. feb 2008 Mads : Jamen han er jo ikke så gammel, knapm et år ..
    Hvad så hvis han løbet langt væk & ikke kan finde hjem ?

Kommentér på:
HJÆLP - Vores kat er rendt væk.

Annonce