Aflivning vs. vidersalg?? {{forumTopicSubject}}
Jeg står i dilemma angående Mille pigen... Hun er killing af Shiva og en huskat og har haft hende siden hun blev født. De bor begge ved min mor, som egentig er den der er i dilemma, da Mille så gerne vil ud og derfor efterhånden har ødelagt samtlige vinduer i huset ved min mor - der er ingen mulighed for at være udekat der, da de bliver hentet hvis de er til den mindste gene for andre... Men min mor er ved at få spat af at hun ødelægger samtlige vindueskarme og for den sags skyld også en dørkarm. Hun bruger også kradsetræ, og vi ved ikke hvad vi skal gøre ved det. Ville super gern at hun kunne lukkes ud, men vil jo ikke have at hun bliver fanget...
Hun har det bedste sind og er altid glad, kan være lidt bange for fremmede, men er der ro på, er der ikke problemer... Hun er ikke glad for hunde, og elsker sin mor (Shiva). Ved ikke helt hvordan hun er med andre katte, da hun kan virke noget sur når hun kan se andre katte ude...
Problemet er så om man skal lade hende komme til et sted hvor hun kan være ude eller om hun har bedst af at blive aflivet?? Håber nogle kan hjælpe! Ville gerne selv tage hende da hun er så dejlig, men har selv Scarface og Tinkerbell og en hund, så den går ikke...
nov 2005
Følger: 33 Følgere: 32 Katte: 6 Emner: 84 Svar: 1.130
nov 2005
mar 2007
Følger: 31 Følgere: 26 Emner: 24 Svar: 1.698
Er der ikke mulighed for at lave en løbegård?
Ellers synes jeg helt bestemt, du skal finde et nyt hjem til hende.
mar 2007
maj 2007
Følger: 73 Følgere: 74 Katte: 10 Emner: 59 Svar: 5.741
(Måske har jeg ikke læst ordentligt).
Hvis NEJ til, om hun er neutraliseret, ville jeg få det gjort ret hurtigt. Det kan dæmpe hende og hendes udlængsel en del.
Og så spørger jeg lige som andre:
Har i ikke mulighed for at lave en løbegård, måske indhegne en terrasse, så hun kan komme ud?
Har du også prøvet at lade hende kom med ud i sele?
nov 2005
Felis F - grunden til at jeg spørger, er nemlig at jeg vil være bange for at hun bliver mishandlet andre steder, netop fordi hun er så ivrig for at komme ud og muligvis ødelægger endnu et vindue, hvem ved havd folk så kan finde på??
Og ja Shiva vil blive ked af det, så vil have det passet til med at de kan få en ny kat, til min lillesøster som kun er 5 år og elsker Mille - det er hende der har fundet på navnet, og derfor har min mor lovet hende at der kommer en ny en, da Shiva ikke er glad for min søster. Så både for Shivas og min lillesøsters skyld, skal der en ny mis til...
*Mega* . - Hun er steriliseret, da hun fik en killing, og lige da vi kom af med den som 12 uger gammel og derefter stak hun af, ved at få åbnet en dør og derefter et vindue, som min mor har sat en lås på for at hun ikke kan åbne...
mar 2007
Jeg synes du skal se om du ikke kan finde er nyt hjem til hende, med indhegnet have eller løbegård.
nov 2005
mar 2007
nov 2005
mar 2007
nov 2005
Aflivning vs. vidersalg??