{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
907 visninger | Oprettet:

Stamtavle og papire... Hjælp!! {{forumTopicSubject}}

Ja der er sket noget helt forfærdeligt! Jeg har mistet mine kattes stamtavler og ejerpapire! smiley
jeg har fkatisk kun mor og far på dem begge to og ville derfor høre om der fandtes et slags register hvor man kunne søge på forældrerne og så se hvilke registrerede killinger de har fået..?? Ligesom der er for heste og hunde... Grunden til t jeg skal bruge papirene er fordi jeg egentlig aldrig har fået lavet ejerskifte fra den tidligere ejer til mig selv... no good... smiley Hvis der er nogen der kan hjælpe med den slags ville jeg blive meget glad smiley
Tror i ikke dyrelægen har vaccinationsoversigter gemt?

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Stamtavle og papire... Hjælp!!
  • #1   13. feb 2008 En ny stamtavle, er det kun din kats opdrætter som kan hjælper dig med.

Ejer papir? Mener du der til katteregistrert?

• #2   13. feb 2008 Ja det hvor der står hvem der ejer katten og undeskrift fra forrige... Okay hvis det kun er opdrætter der kan hjælpe mig er der så nogen der kender noget til Agrippina?? For det ser ud til Othello har heddet noget med Agrippina's et-eller-andet...

• #3   13. feb 2008 Så skal du nok have fat i sådan et flyttekort også få den forrig ejer til at skrive under igen.

• #4   14. feb 2008 Ejerskifteblanketter er afskaffet fra Felis Danicas side

Det eneste sted du skal bruge noget om ejerskiftet er hvis du vil omregistrere kattene i katteregisteret.

Du får næppe opdrætter til at anmode klubben om en ny stamtavle hvis du ikke kommer med kattens fulde navn. For at få en kopi skal opdrætter skrive en tro og love erklæring på den anden er bortkommet, og det vil de næppe når de ikke engang er sikker på at det er den rigtige kat.

• #5   14. feb 2008 Har de chip eller tattoo så kan du jo tjekke det hos dyrlægen??

Kommentér på:
Stamtavle og papire... Hjælp!!

Annonce