{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.502 visninger | Oprettet:

Tyoisk Burmeser adfærd! {{forumTopicSubject}}

Jeg har et kradsetræ i mit soveværelse. Det er af middelstørrelse og det står foran radiatoren så kattene kan hoppe op i vindueskarmen.

Det er sådan et med 2 platforme (en lav og en lidt højere) til venstre og et trekantet hus til højre. Imellem den lave platform og huset er der en hængekøje der hænger fast med reb i 4 punkter. Problemet er at det reb har løsnet sig så hængekøjen er skæv. Det har den været et par dage.

Nå men så tænkte jeg.. nu ingen af kattene bruger det så kan jeg liiiiige hive det ud i gangen og lægge det ned og få banket det reb fast så hængekøjen igen kan bruges.

Jeg slæber det ud i gangen og stiller det på gulvet. Skulle lige finde hammer og kramper frem. Kommer tilbage under 1 minut efter.

Hvilket syn møder mig? Lillemand og Coco sidder på den højeste platform og bastian hænger på søjlen under og fanger efter deres hale. Baloo sidder lige og lurer ud fra et værelse og ser hvad der foregår. Hovsa jeg vil da også være med også hopper han op på toppen af det trekantede hus. Coco indtager kort efter huset og Lillemand og Bastian øverste platform. Whisky har jo så hørt at der foregik noget spændende og så vil han jo også være med.

Så i løbet af no time blev et ellers uinteressant kradsetræ besat af 5 katte, der pludselig synes det var umådelig spændende. Så nu holder jeg lige en "pause" og bruger tiden til at skrive min lille historie.

Det er bare et eksempel på hvordan Burmeserens adfærd er.. de skal helst deltage i alt jeg laver undtagen støvsugning der fordufter de som regel.

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Tyoisk Burmeser adfærd!
  • #1   8. feb 2008 Hihi sødt

• #2   8. feb 2008 Damn fingers... TYPISK skulle der stå i overskriften ikke Tyoisk.. nogen der har en staveplade i overskud?

• #3   8. feb 2008 alle katte blir træt af deres legetøj, men når man så fjerner det et stykke tid, eller omplacere det har de det med at finde det interessant igen. det er ihvertfald hvad jeg har fundet ud af:)

• #4   8. feb 2008 Ja nogen katte er. Min mor havde en siameser som havde førsteret til at få en omgang med støvsugeren. Hvis vi ignorerede hende blev hun ved med at rende ind foran mundstykket så det var umuligt at støvsuge for hende. Det eneste der var at gøre var af med røret og så give hende en omgang støvsugning, hun helmede ganske simpelthen ikke før. Dengang var der kun 1 indstilling på suget og det var fuld kraft, men kors hvor hun elskede det.

Min Vildfarvede Abyssiner brød sig ikke meget om støvsuger men hun var til gengæld ferm til at åbne døre.

• #5   9. feb 2008 Ja, det du skriver er virkelig typisk Tina. Vores skal i hvertfald også følge med i hvad vi laver. Hvad støvsugning angår, så synes Jerry det er MEGET interessant, så han løber konstant i vejen. Missi er heller ikke bange for støvsugeren, men er dog ikke lige så interesseret som Jerry. Hjalte ser til på afstand. Bebse .... hmm hun ligger nok under en seng oppe på første salen.

Kommentér på:
Tyoisk Burmeser adfærd!

Annonce