994 visninger
|
Oprettet:
Sky efter sterilisering.. {{forumTopicSubject}}
Min kat blev steriliseret i Onsdags.
( Fredag og i dag, har hun fået Rimadyl. )
Efterfølgende har hun været sky over for lyde hun kender, bange for mit soveværelse, mine dyner, naboens lyde, kravler under sofaen for et godt ord.
Jeg ved godt, at der kun er gået 4 dage, men jeg er lidt bekymret for hende, synes det er synd, at hun skal føle sig så nervøs.
Er det noget i har erfaringer med og hvad kan jeg evt. gøre, for at hjælp hende.
På forhånd tak.
nov 2007
Følger: 25 Følgere: 23 Katte: 5 Emner: 43 Svar: 2.030
God bedring med hende og held og lykke.
jan 2008
Følger: 1 Emner: 2 Svar: 8
Det er toppet her i weekenden, så jeg har ikke talt med dyrelægen.
Hun vil ikke ligge hos mig, det gjor hun Onsdag, da hun kom hjem.
Der var det, det eneste sted hun ville være.
Torsdag, da hun havde fået balancen igen, trak hun sig fra mig og ville gerne være sig selv, det respekterede jeg selvfølgelig.
Hun var yderst kælen, når hun enten lå i hendes radiator seng eller på hendes hylde.
Vi legede lidt om aftenen alt efter havd hun var oplagt til.
Det er så kommen pludseligt, det med at hun er sky, først var hun lidt forsigtig, men det har taget meget til.
Hun sover som en sten om natten, i morges kunne jeg se på hende, at hun var helt forvirret og nærmest, tyk i hovedet, lige som vi kan være, hvis vi har sovet for meget.
Jeg tror såmændt ikke det skyldes Rimadyl, men måske hun bliver lidt sløv/groggy af dem?
Hendes sår ser rigtig fint ud og hun holder det flot + hendes øre, hun blev også øremærket.
Lige nu sidder jeg og er lidt ulykkelig over, at hun skulle det igennem og ved slet ikke hvad jeg skal stille op.
jan 2008
jan 2008
Sky efter sterilisering..