{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.474 visninger | Oprettet:

Bekæmpelse af blærebetændelse.... {{forumTopicSubject}}

Håber ikke denne tråd overlapper den anden der er oprettet omkring blærebetændelse (jeg har set den er der, men mener ikke emnet er det samme) smiley

Ja, nu har vi igennem efterhånden 3 mdr haft Mikkel i behandling for: for ph-værdi, blæresten samt blærebetændelse...

Imorgen tager jeg til dyrlæge med en urinprøve - igen igen, og håber SÅ meget det hele er som det skal være...

Han har indtil videre fået 20 piller og 7 kg specielt foder og nu afgivet den 3. urinprøve...

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Bekæmpelse af blærebetændelse....
  • #2   23. jan 2008 Anne: Ja han må have haft en hård omgang.. Først 10 dage som blev opfulgt af en urinprøve som viste han skulle have en kur mere på 10 dage fordi der stadig var lidt blod...

Lis: Ja du har ret i, at prøven ikke altid er helt frisk... Idag tog jeg den kl 17 ca og skal først ind med den imorgen kl 9... Men det kunne da være man skulle høre omkring det, selv at måle ph-værdien...

• #3   23. jan 2008 Blærebetændelse kan iflg. netdyredoktor være en utrolig langvarig at bekæmpe, det er ikke unormalt helt op til 4 uger, desuden er det en hyppig lidelse hos katte.

God bedring med ham.

• #4   23. jan 2008 Tina: Det har så indtil videre været en kamp på 3 måneder - derfor jeg VIRKELIG håber det er slut nu smiley

• #5   24. jan 2008 Så kom dommen: Det hele er tilbage smiley ØV ØV

• #6   24. jan 2008 Efter en nærmere snak med dyrlægen kan jeg nu fortælle at:

Hans ph-værdi er på 7 - den skal ned på 6

Der er MANGE små sten/krystaller - de skal bekæmpes

Der er en MINIMAL infektion....

Hans urinprøve er sat til dyrkning indtil mandag hvor jeg får at vide hvilken antibiotika han skal på - og hvor længe

Alt hva der hedder godbidder er udelukket...

Han har fået nyt foder igen... Når han har spist S/D posen færdig skal han på RC Urinary...

Andre, som har haft ligeså meget bøvl?

• #7   24. jan 2008 Jeg undrer mig over at man stiller et spørgsmål og tråden er nu sammenlagt vist 107 gange - men ingen svar???

Kommentér på:
Bekæmpelse af blærebetændelse....

Annonce