{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
677 visninger | Oprettet:

Kastereret, men stadig en vildbasse. {{forumTopicSubject}}

Hejsa..
Jeg har en utrolig aktiv hankat. Han er snart 2 år gammel, og ville derfor mene han nok burde være faldet til ro. - Han er også kastereret. Men dog er han stadig en vildbas. Jeg ved snart ikke rigtig hvad jeg skal gøre. Jeg har en hunkat, men hende har der aldrig været problemer med. Ville høre om der er nogen af jer, der har det samme problem. - Ved ikke hvornår deres år som killing-stor killing stopper og de falder til ro.

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Kastereret, men stadig en vildbasse.
  • #1   23. jan 2008 Falde til ro - hvordan? Det er helt normalt at katte er aktive livet igennem.

• #2   23. jan 2008 som 2 årig er de staadig unge med fart over feltet.. de er jo stortset kun startet på livet smiley

Nogæe racer/individer er også gennerelt mere aktive end andre.. katte er ikke ens

• #3   23. jan 2008 Ja det ved jeg de er. Men det her er bare stort set hele tiden. Egentlig ikke fordi det er generende, men han ødelægger bare alt fordi han er så voldsom. Så jeg har undret mig over om det er fordi han keder sig?

• #4   23. jan 2008 T.J Okay, ja men jeg må jo spørge, for har ikke haft sådna en aktiv kat før. Og nogen gange er det til at blive lidt stresset over. Men jeg må bare holde ud, og se om det bare er sådan han er, eller om der før eller siden kommer ro på ham..

• #5   23. jan 2008 Søs A, Jeg kiggede lige billederne af ham (hvor er han da dejlig!) og der var et par billeder af ham udendørs. Har han stadig mulighed for at komme ud?

• #6   23. jan 2008 Vi har ham kun ude på altanen da vi bor oppe på første sal. Men vi har ham derude et par gange om ugen.. Men jeg har gået med mine overvejelser om han burde blive ude kat til sommer. Men jeg er en meget pylre mor...

• #7   23. jan 2008 Min hankat er 2 år - og han er bare verdens mest dovne kat! Man skulle virkelig tro han var 10 år, sådan som han opfører sig. Så ja, det er bare forskelligt for hver enkelt kat - nogle katte beholder bare deres killingesind hele livet igennem og andre bliver nogle værre dovendyr ;o)

• #8   23. jan 2008 Mille ** og fladsnuderne**
    Okay smiley Jamen jeg må så nok bare krybe til korset og indse at sådan vil magnus bare være resten af hans forhåbentlige meget lange liv.

• #9   23. jan 2008 Nå, så var det bare en altan på billederne? Det er da bedre end ingenting.
    Ja, jeg kender udmærket til at være pylremor. Og hvis der er meget trafik, der hvor I bor, så er det jo også risikabelt at lukke ham ud. Og man skal jo også vide sig sikker på, at man bliver ved med at bo sådan, at katten har mulighed for at kunne komme ud resten af dens levetid. Når de først har vænnet sig til udeliv, så fanger bordet.
    Indhegnet have ville virkelig være godt, men det har I vel ikke mulighed for....
    Ellers kunne altanen måske hegnes ind med hønsetråd og indrettes spændende for ham.... det vil da give lidt ekstra kvadratmeter at boltre sig på.

• #10   23. jan 2008 Kan ikke umiddelbart se nogen kradsemiljøer ? Hvis ikke var det måske en ide at give ham nogle høje brede nogen af dem han kan boltre sig på ?

P.S. Aldrig i livet om jeg ville lukke min kat ud. Der er alt for mange farer derude. Det er jo ikke kun bilerne. Der er sandelig også syge mennesker der gerne gør skade på en kat og der er også chancer for at de kan få ædt noget rottegift :-((

• #11   23. jan 2008 Ved at holde katten inde, overholder man også loven om at holde sine dyr på eget matrikkel smiley

• #12   23. jan 2008 Jamen det har vi faktisk også snakket om på et tidspunkt. Og det kan være at det er noget vi skal få gjort alvor ud af. For der er nemlig en del trafik her hvor vi bor. Såh. Men jeg tager dine råd til mig og siger tusind tak fordi du gad give lidt af din tid..

• #13   23. jan 2008 Søs, du mener indhegne altanen? Ja, gør det, det er altså også ret fedt for en selv, at man bare kan lade altandøren stå åben om sommeren. Så held og lykke med det projekt.

• #14   23. jan 2008 Heidi.
    Jamen han har skam kredsetræer, og tonsvis af legetøj. Leger sågar med hans yndlings legetøj med ham godt en time om dagen. Så sys selv jeg gør alt for at han er godt aktiveret.

• #15   23. jan 2008 Hvad er det han ødelægger og hvordan mener du præcis med vild ?

• #16   23. jan 2008 T.J: ja, det er det også, men det er folk temmelig ligeglade med. Derfor nævner jeg altid det andet .-)

• #17   23. jan 2008 Heidi.
    Han er meget voldsom når han fiser rundt. Alt skal væltes hvor han nu bestemmer sig for at løbe. Og det er både på borde og vægge... Og ved jo at det er ikke med vilje han ødelægger, men jeg bliver bare så irreteret og sur på ham..

• #18   23. jan 2008 hva med en tur i sele nogle gange om ugen eller ligne..

Kommentér på:
Kastereret, men stadig en vildbasse.

Annonce