{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
657 visninger | Oprettet:

to hunkatte med killinger... {{forumTopicSubject}}

Er der noget man skal være specilt opmærksom på når man har to katte begge med killinger.... Pt er de i hver deres del af huset, kunne de evt komme op at slås, eller stjæle hinandens killlinger ???
Skal vi bare lukke dem sammen eller nogen der har gode råd ?????

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  to hunkatte med killinger...
  • #1   19. maj 2005 Jeg tror hunlattene selv finder ud af at undgå hinanden, og i hvert fald skal de nok sørge for at forsvare deres egne killinger :o)

Men du har jo helt klart en fordel ved to katte med killinger på samme tid, for hvis den ene hun ikke vil passe sin egne unger kan du se om den anden vil, mener at det plejer at lykkes i de ffleste tilfælde :o)
    Vi har ihvertfald prøvet det et par gange :o)

• #2   19. maj 2005 okay... Jeg tror ikke tulle kunne finde på at stjæle malou´s killinger, men malou kunne vist godt finde på det modsatte, hun vil meget gerne ud i bryggerset til tulle´s killinger....
    Malou har idag rykket sine egne killinger et nyt sted hen end der hvor de ellers har ligget hele tiden.... Ved i hvorfor dette pludselige flyt ???

• #3   19. maj 2005 Det kan være fordi hun føler sig forstyrret, tror jeg! Hvem ved, hun syntes måske bare der var for meget uro eller, et eller andet andet der irriterede hende...

• #4   19. maj 2005 Men i ville bare lade dem rende sammen selv om de har killinger begge.... Vil prøve at lade dørene stå åbne i hele hytten og se hvad der sker....Og skulle malou finde på at tage tulles killinger må vi jo bare lukke dørene igen...
    De kunne vel ikke finde på at volde skade på hinandens killinger ???

• #5   19. maj 2005 Hmm...Hvis du skulle få fat på hinandens killinger (jeg er ikke sikker på dette) så tror jeg at det er moderfølelsen der slår igennem, og hun måske tror det er hendes killinger! Jeg tror ikke hun vil volde dem skade...

Kommentér på:
to hunkatte med killinger...

Annonce