{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
481 visninger | Oprettet:

Kan katten være understimuleret ? {{forumTopicSubject}}

Louie er simpelhen tosset. skal hele tiden være i hovedet på mig.. savler og spinder, kører hovedet rundt i mit.. bider mig i hagen og sutter på mine øre... han har 3 pige missere at lege med, men han er så mor syg... forventer jo ikke i kender louie, men han er ca 12 - 14 uger.. jeg fik ham 2 jan men han blev fundet før jul af sanne herfra, som så passede på ham... ingen ved hvad og hvor han kommer fra og præcis hvor gammel han er... er det noget han vokser sig fra mon ?? betina

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Kan katten være understimuleret ?
  • #1   17. jan 2008 Han er med stor sandsynlighed kommet alt for tidligt væk fra sin Mor og har derfor manglet noget i sin tidlige opvækst. har selv prøvet det med en, og det gik væk da han blev kastreret og blev "voksen" da han var omkring 7-8 måneder. Men har hørt at nogen fortsætter. Da jeg var barn hentede vi en fin killing i et dejligt stureopdræt og han var over 12 uger. han suttede også på ører og hage, så for hans vedkommende var det ikke af den årsag, han var bare sådan og han stoppede aldrig smiley

• #2   18. jan 2008 Killinger der kommer for tidlig fra deres mødre har ofte den uvane at de begynder at patte på alt muligt forskelligt i mangel på bedre. Han har jo også manglet sin mors tryghed, og det er nok det han søger hos dig.

Jeg har ikke så megen forstand på opfostring af killinger der har manglet deres mor, men måske det ville være en ide at give ham lidt sutteflaske med killingemælk ind imellem for at dække det suttebehov han har.

• #3   18. jan 2008 tina.. de kunne da egentlig godt være.. For lad os sige louie (forhåbenlig) bliver meget gammel, så er mine øre jo helt væk... smiley spør lige ved dyrlægen på mandag.. og han kan ikke have været meget over 8 uger da han blev efterladt, forstår det bare ikk, hanm er en sød, kærlig, renlig og ikke mindst smuk mis...

Kommentér på:
Kan katten være understimuleret ?

Annonce