{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
637 visninger | Oprettet:

snøft... nu sker det snart...! {{forumTopicSubject}}

Ja nu er da ikke rat langtid tilbage til det sker... min små pus (killinger) er klar til at flytte hjemmefra her i weekenden.. og føj hvor bliver det hårdt at skal sige farvel, efter alle dejlig uger med liv og glade dage, det slutter i weekenden... nøj det bliver hårdt, det er sku det hårdtes ved at havde killinger det er sku og sige farvel... jeg hader det... har advaret kæresten og bestemt at han bliver nødtil at være hjemme hos mig så jeg kan få et trøste krammer for hver gang der en som rejser... åhh hvor bliver det hårdt... ved med sikkerhed at jeg ikke kan lade være med at trille en tåre.. puha det bliver hårdt... Arthur og Trunte er ikke solgt endnu så der bliver heldigvis ikke helt stille på engang... hold op der bliver stille... ad!!

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  snøft... nu sker det snart...!
  • #1   16. jan 2008 åhh hvor jeg altså frygter den dag mine skal væk. jeg beholder selv en af dem, ellers vil jeg da slet ikke klare det.

• #2   16. jan 2008 Nåå... hvor er dine da ellers også bare super dejlige.... ja jeg ville også gerne beholde en men jeg har 5 i forvejen og kæresten syntes det er ved at være nok... kan jo heller ikke beholde en fra være kuld...

ja det er bare slet ikke rat...

• #3   16. jan 2008 jeg har 6...så 7 med den.
    hvorfor kan man ikke beholde en frs hvert kuld ? så skal jeg da ikke have flere. griner

• #4   16. jan 2008 Tro mig, man vænner sig aldrig til at sige farvel ti sine mipslinger. Hver gang tager de en lille bid af ens hjerte med, og sådan skal det vel også være, ikke?

Det fortælle jo meget om den tid, de har været hos os, og hvor ville det være "fattigt", hvis man bare var ligeglad, når de rejser.

• #5   16. jan 2008 Jeg beholder skam også kontakt til dem så godt jeg nu kan... vil jo gerne vide hvordan det går mm. og hvor store og finde de er blevet igennem tiden.... men det er skam stadig hårdt

Kommentér på:
snøft... nu sker det snart...!

Annonce