{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.639 visninger | Oprettet:

Ny Killing, råd&erfaring søges : ) {{forumTopicSubject}}

Hej Allesammen.

Jeg er en ung studerende som har besluttet mig for at købe en killing.. Jeg har ikke haft kat siden jeg var lille, kunne godt bruge nogle gode råd/erfaring.

Jeg har som sagt besluttet mig for at købe denne killing, som jeg glæder mig til at bringe hjem i min lille et-værelses lejlighed, d. 24 januar.

Jeg har brugt meget tid på at lede efter den rette kat, efter et par dage fandt jeg en flot lille maine coon blanding, som jeg straks forelskede mig i. Derefter brugte jeg utallige timer på at søge god information blandt denne sides katte-ejere, da jeg vil gøre mit bedste for at byde den hjertelig velkommen : )

Jeg har endnu ikke valgt et navn til den og håbede I ville komme op med nogle gode forslag. Jeg søger dog ikke almindelige katte navne, da det er vigtigt for mig at min kat er unik på sin egen måde. :'D

Det er en han kat jeg har købt, og skal være indekat. Jeg er dog i tvivl om jeg skal få den kastereret og hvad det indebærer at have en kat som ikke er det.

Jeg håber I vil smide lidt kommentarer som forhåbenligt kan hjælpe mig lidt på vej smiley

Knus Kia.

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Ny Killing, råd&erfaring søges : )
  • #1   9. jan 2008 Kia og ville måske være en ide at skaffe endnu en kat til selvskab ... katte er sociale dyr og du vil give din kat de optimale forhold hvis du sørge for en legekammerat og gør ham en stor tjeneste ved det ,.... som studerende kan du jo ikke alitd være sammen med ham og en lille killing har brug for en at lege med det er en del af dens natur ,,,, sælger selv ikke katte som ene katte ville være synd *SS* men tillykke med din lille kat

• #2   9. jan 2008 Hej Vibeke
    Tak for hjælpen.