{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
878 visninger | Oprettet:

dyrene´s beskytteles føj for den {{forumTopicSubject}}

har lige lygges os og fange 3 (vilkatte) kontakter dyrenes beskyttelse for og finde en løsning på problenet
det eneste jeg får af vide de er mit problem for de vil ikke tage dem eller gøre noget ved dem hallo de er ikke mine katte hvad skal man med dem når de ikke vil komme nødstete dyr til hjælp alligevel er bare så gal lige nu

sanne diana´s mor

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  dyrene´s beskytteles føj for den
  • #2   8. jan 2008 Diana K, det kan jeg godt forstå, du er gal over! Har du snakket med den lokale kredsformand for DB? Ellers prøv det. Ellers kan Kattens Værn måske hjælpe. Skulle du bo i Århus-området, så er det Dansk Dyreværn du skal have fat i.
    Jeg håber sørme, du finder ud af noget - ellers så ved jeg da snart ikke... måske bare den lokale dyræge.

Jeg vil gerne høre, hvordan det kommer til at gå.

• #3   8. jan 2008 Ring til kattenes værn. de tager godt nok noget for at hente kattene. men skulle eftersigende komme ned og sætte fælder op hvis nødvendigt og tage sig af katten når den går i fælden.
    Jeg havde en missemor der flyttede ind i min kælder med 4 killinger. missemor fik jeg under inges kattehejms genudsætterprojekt. sådan at katten bliver øremærket og steriliseret og selvfølgelig testet for alle mulige sygdomme på deres regning. man skal bare finde nogen eller selv være villig til at lade katten registre i sit navn og i det har man selvfølgelig også ansvaret for at den har det godt og altid har adgang til frisk vand og mad. jeg fik missemor og en killing afsat på en gård som staldkatte.

• #4   8. jan 2008 Hej jeg syntes at have hørt at de ikke tager imod vildkatte,det er de færreste internater der tager imod vildkatte..men ellers ring til falck på 70102030 har jeg selv brugt før,desværre har jeg også hørt hvis falck henter dem bliver de aflivet

• #5   12. jan 2008 Der kan altså godt være specielle grunde til afslag af katte Diana K! -

Kommentér på:
dyrene´s beskytteles føj for den

Annonce