3 ting {{forumTopicSubject}}
1: Ham der har oprettet den scooter få ham da ud... I meen come on!!! Skriv en begrundelse inde i han's "profil" ikk ved bilederne der efter klik STEM UD!
2: Har læst mange af de ting hvor det omhandler døde dyr. Min mening er de har lige så meget ret til at være her for det er jo stadig deres kat! Og der står INGEN steder de ikk må være her!! Og desuden det med stemmer på dem bare fordi de er døde er de sq da stadig flotte på de billede vi kan se. Så stem med hjertet istedet for ens mening!!
3: igen jeg har læst meget om folk der ser eller læser ting hvor dyr er blevet dræbt eller mishandlet.. Der burde komme nogle hårde regler om dyremishandling-en bøde og hvis det er rigtig slemt en fængselstræf. Jeg har aldrig fattet folk kan være så kolde og ingen samvittighed bare jeg træder på min kat's hale får jeg det dårligt. Bare se i USA der er der noget der hedder dyrepoliti og hvis der er en der melder en anden kommer de ud il folk og tjekker om dyrende har det ordentlig har de det nogenlunde får de en advarsel og kommer et stykke tid senere og hvis det ikk er blevet bedre tager de dyrende og sørger for de bliver raske igen og sælger dem til nogel ander folk. Og dem der havde dem før får en bøde eller en straf hvis det er rigtig slemt.. Og i England skal man godkendes før man overhovedet må få et dyr fra et dyreinternat.. Vi har for milde regler her hjemme :-(.. Dyrende har jo ikk selv valgt os mennesker det er os der har valgt dem SÅ TAG JERES ANSVAR
mar 2005
Følger: 38 Følgere: 37 Katte: 5 Emner: 4 Svar: 38
maj 2005
Følger: 6 Følgere: 5 Katte: 3 Emner: 5 Svar: 10
Han hedder forresten andreas M Ham med scooterne.. Og her er linket (link fjernet)
Så længe det virker.. *S*
maj 2005
Følger: 10 Følgere: 9 Katte: 7 Emner: 8 Svar: 34
3 ting