691 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 8 Svar

kattebakketømning og leg.. kattebakketømning og leg..

Det er jo lige før man har lyst til at opgive.. smiley

Jeg har lige ordnet kattebakker, og når jeg gør det, så får hele badeværelset også lige en tur, da der alligevel ender med at være vådt over det hele.. Og når jeg gør alt dette, så er der selvfølgelig ingen katte på badeværelset imens, for så ville hele min lejlighed være sjasket til, da det er nogle meget vandglade katte jeg har..

Nå, men jeg nåede så at blive færdig med det hele, og fylde nyt grus i bakkerne, tørre gulvet og stå og se nok så tilfreds ud over at der nu så pænt ud igen..

Men men.. Så lukker jeg jo kattene derud, og halvdelen af dem hopper op i badekaret, for at se om jeg har efterladt noget vand til dem, to af dem hopper op i kattebakkerne for at studere dem, og Sake, han farer op i den største af bakkerne og leger fangeleg med sin usynlige ven, så lige pludselig er der bare grus ud over hele gulvet igen.. Iiiiihhhh...

Jeg bliver jo aldrig færdig.. hehe..

Nå, det var så en lille "sjov" historie, om at tømme kattebakker, herfra.. smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Græsslåning + små klip af busk 600 kr.
  • Fræse havestykke 1.625 kr.
  • Vinduespudsning inde og ude 700 kr.
  • Sætte 2 lamper til og hænge dem op. 1.000 kr.
  • Hjælp til hænge tv op , har forsøgt selv , men det mislykkedes lidt . . derfor brug for hjælp til at rette på det . Har ikke boremaskine eller skruemaskine og det er murstensvæg . 300 kr.
  • Rem hoppet af havetraktor 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  kattebakketømning og leg..
  • #1   26. dec 2007 kan ikke lade være med at smile

• #2   26. dec 2007 kan godt lig din kat med den usynlige ven smiley

• #3   26. dec 2007 hehe, her stiller jeg bakkerne blød lige 20min og der er altid en kat ude og plaske med vandet...

Eller også når vi har været i bad er brusekabinen jo våd - og der skal de som regel ud når vi er færdige og selvfølgelig skal de en tur i bakken bagefter, så gæt selv hvor meget grus der er over det hele fordi de bliver helt paniske nærmest fordi det sidder fast på deres våde poter smiley

• #4   26. dec 2007 *GG* Camilla..

Forstår dig godt....her i huset hjælper Mega med at tømme bakken: Jeg får gravet i bakken med skovlen og kan han se sit snit til det,så får han lige så diskret dasket til skovlen,så jeg har diverse klumper overalt..ihhh,den lille bandit.Jeg prøver gerne at tømme bakken når han sover,men han hører godt.Står der som en *mis* når mor skal rense bakken...Jeg kan ikke lade være med at grine over,at han er så *huslig*.

Og hvor er det bare typisk,når de har fået *en ren numse at trutte i* så skal de både småt og stort *GG*

• #5   26. dec 2007 Hehe ja, det med at gå han og få våde poter efter jeg har været i bad, for så at hoppe i kattebakken og svine hele gulvet til, den kender jeg også ALT for godt.. hehe.. Og hjælpere har jeg også rigeligt af.. De står godt nok kun i vejen, de skubber ikke.. hehe.. smiley

• #6   26. dec 2007 Næh kattegrus og nyvaskede fødder hører uværligt sammen. Jeg synes altid mine fødder bliver fyldt med grus nedenunder når jeg har været i bad. Jeg støvsuger ellers stort set det meste af huset hver dag.

Jeg har som regel også 6 par øjne der sidder og glor på mig mens jeg er i bad. Og ja så skal brusekabinen da lige undersøges bagefter også. Så en tur i kattebakken og op på badekaret. Drysse grus ned i badekar og på gulvet og afsætte grå potespor på hele kanten.

De dyr forstår virkelig at holde en i gang, så vi ikke sidder og bliver kropsdovne smiley

• #7   26. dec 2007 Nååh!
    De "kære" dyr....SSSS.
    Tænk hvis vi ikke havde dem?
    Hvem skulle så aktivere os mennesker? smiley
    Hunde har en "Herre"
    Katte har "Ansatte"
    Vi mennesker må så være deres "bedste" venner;)GGG.

• #8   26. dec 2007 kattebakker måtter smiley de er ikke 100 % effektive med tager det værste mine katte ´graver nemlig gruset ud af bakken når den er renset .. trælst smiley de kommer om de er nok så meget i en dyb søvn ..

Kommentér på:
kattebakketømning og leg..

Annonce