min nye mittetat {{forumTopicSubject}}
Nu har jeg snart haft lillemissen i en uge eller minimissen som min niece kalder hende..
Hun er bare en rigtig skøn lille kælepotte, og så er hun verdens bedste sovebamse.. hun har allerede fundet ud af min rutine inden jeg går i seng, for så sidder hun pænt inden på sengen og venter på jeg kommer så vi kan putte og så spinder hun ellers sig selv... og mig i søvn.. Nøøøj hvor har jeg dog savnet dette.
Er første gang i dag jeg rigtig har set at Gizmo og minimissen har haft kontakt med hinanden, da jeg kom hjem fra job kom minimissen ud sammen med Gizmo for at sige davs og så gned minimissen sig op af gizmo og gik ind under maven på ham for at lege.. var sååå sødt.. og som et af de to sidste billeder i hendes profil viser, fik hun sig også lige en vasketur af Gizmo.
Så det går strålende med Gizmo, han har fra dag et været meget interesseret i hende, men minimissen er lidt af en hidsigprop og skal nok få sat de andre katte på plads, men hun har så accepteret ham nu..
Mod alt forventning går det ikke så godt med Tessa og hende, Tessa knurrer og hvæser af hende, hun er faktisk blevet en rigtig sur kælling efter jeg har fået killingen ind i huset, hun viser dog interesse i hende, men nok se ikke røre..
Jeg lader dem bare selv finde ud af det, for kan da mærke det går bedre end lige i starten, og så længe de ikke slås så går det nok.
Dog synes jeg det er synd at Tessa har ændret sig, også over for mig, hun kommer aldrig og skal kæles mere som hun førhen har gjort, så jeg giver hende gerne lidt ekstra opmærksomhed og nusse om hende så snart jeg har muligheden for det.
Men altså udover de mindre minusser, så nyder jeg min lille mis, hun var lidt urenlig de første dage, men det er vist også slut hun har intet gjort de sidste 3 dage.. Hun har det sødeste lille miv, og jeg er bestemt ikke i tvivl når hun vil have min opmærksomhed, så miiiiver hun indtil jeg tager hende op og så går motoren ellers i gang på hende og hun spinder løs.. skal knap nok kigge på hende før hun spinder højt.. det er da ikke til at stå for.
Har i dag sat lidt nye billeder ind, men der kommer selvfølgelig flere efterhånden som jeg får taget dem *SS*
nov 2006
Følger: 35 Følgere: 33 Katte: 2 Emner: 15 Svar: 1.411
Det lyder til at Gizmo har tabt sit hjerte til hende....
Tessa skal nok tø op,hun skal nok bare have lidt mere tid,til at vænne sig til minimissen.
Har du sat en Feliway i stikkontakten ? Det er en god hjælp ofte.
Gitte ;o)
feb 2007
Følger: 19 Følgere: 18 Katte: 4 Emner: 58 Svar: 1.448
Tænk sig en gang, en gang troede jeg det var Gizmo den var gal med og ham der ikke kunne lide andre katte, men nu... suk.. er så stolt af min store mis, han er hverken jaloux eller noget som helst.
Nej har ingen Feliway i stikkontakten, men har overvejet det, synes dog at jeg kan mærke en forandring til det bedre mellem de to, så venter lidt endnu... tror bare de lige skal have lidt mere tid *Ss*
Annette W.. Jeg kan slet ikke lade være med at smile og bliver helt varm om hjertet hver gang hun starter motoren *GG*
nov 2006
Følger: 35 Følgere: 33 Katte: 2 Emner: 15 Svar: 1.411
Har prøvet det et par gange selv,når der er kommet nye killinger i huset her.Forstår godt du er stolt over ham ;o)
Held og lykke med med *isdronningen* ....
Gitte ;o)
feb 2007
er sikker på hun nok skal tø op... må forkæle hende lidt ekstra
okt 2007
Følger: 12 Følgere: 12 Katte: 4 Emner: 72 Svar: 1.348
Nej har slet ikke fået sagt tillykke, så det kommer da lige her. Stort Tillykke!
SmileyGadget når jeg ser på din lækre nye mittetat, så får jeg et flashback og er ret sikker på at det var dig der under tråden "ynglingsfilm" skrev Phantom of the opera.
feb 2007
Tusind tak skal du have *Ss*, og klart du ikk har fået sagt tillykke, sneg hende ind en sen nattetime på kg og har så bare ventet på at der skulle komme en ordentlig opdatering hvor alt var rosenrødt *GG*, måtte så nøjes med lyserødt da hende og tessa jo ikke er perlevenner endnu.. men kunne ikke tie stille længere, og slet ikk efter at hende og gizmo kommer så godt ud af det med hinanden *Ss*
*lol* du har faktisk ret der er noget phantom of the opera over hende *GG*
Men nej er dog ikke min ynglingsfilm, men derimod mit ynglingsteater stykke, så tæt på
okt 2007
Følger: 12 Følgere: 12 Katte: 4 Emner: 72 Svar: 1.348
Altså, hvad skal den lille phantomi/farvelade hedde, hun er da bare for lækker!
Det lyder nu meget rosenrødt i mine øre. I hverfald meget normalt!
Tessa skal nok komme over det! :0)
Gizmo er da også noget troløs må jeg sige. Måske er det fordi den lille kan synge som Gizmo fra Grimlings, at han er så betaget! *G*
min nye mittetat