{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
633 visninger | Oprettet:

tarzan er efterlyst! {{forumTopicSubject}}

min elskede tarzan er væk jeg ved ikk hvor han er.jeg har ringet til alle jeg kender og hængt sedler op med ham over alt i butikker og på nettet, men uden held desvære,han har været væk i en måned nu, det skal lige siges han aldrig har været væk mere end en weekend før, så begynder virkelig og tro der er sket noget forfærdeligt med ham.han er øre tatoo, hvad mere kan jeg gøre? håber i vil bede sammen med mig i håb han kommer hjem levende eller at jeg bare finder ham lige meget hvad så han kan få fred og en god begrsvelse.
knus en meget trist katte ejer.

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  tarzan er efterlyst!
  • #1   5. dec 2007 hej linda tror ikk han er på strejfe tur da han er katrereret.

• #2   5. dec 2007 ja det gør man desvære. jeg er ude og lede hver dag og kan intet finde og folk i mit nabo lag er meget sure på mig fordi jeg spørger dem 1 gang om ugen om de har set min kat og kan ikk forstå det det er da ikk meget og spørge eller blive sur over. er det?

• #3   5. dec 2007 Hvor bor du henne, hvis det er i området kunne man evt. kigge.
    Men jeg kan nu godt forstå dine naboer. Du kunne jo bare holde ham inde eller i løbegård.

• #4   5. dec 2007 hej oliver og zira. vi bor på fyn i brendeup. tarzan er aldrig stukket af på den måde og har været i løbe gård i et halvt år og han var altid sur og aldrig glad og lå bar og sov hele tiden så syntes det var synd

• #5   5. dec 2007 har ledt i garager, ved haller, butikker og skoler og på ride skolen igen har set ham. vi bor i nærheden af en stor skov,og der har lige været jagt måske har de kommet til at skyde ham,

• #6   5. dec 2007 Jeg håber at du snart får vished for, hvad der er sket med Tarzan, for uvished er dog det værste. Allermest håber jeg, at han snart vender hjem i god behold.
    Synes det er underligt, at folk bliver sure over, at du spørger til din kat.

Kommentér på:
tarzan er efterlyst!

Annonce