{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
861 visninger | Oprettet:

Hvor meget foder?? {{forumTopicSubject}}

Louie får RC outdoor 30, tror jeg det hedder. Og der står på posen hvor meget de må få i løbet af en dag, tror det er ca 40 g. Det er bare helt vildt lidt! Det fylder kun halvdelen af hans skål, og vi gir ham både morgen og aften, så det er nogle micro potioner han får. Og han bliver overhovedet ikke mæt af det... Så nu er han begyndt at stjæle mad fra oz og tigger hele tiden, hvilket han aldrig har gjort før. Og det værste af det hele, han er begyndt at tisse alle mulig underlige steder, ved ikke om det er i protest, men det kunne virke sådan, da det kun sker, når han tigger og self ikke får noget.
Hvor meget foder giver i jeres katte? Jeg sys simpelthen det virker som så lidt, og jeg vil jo ikke have at han sulter...

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hvor meget foder??
  • #1   27. nov 2007 vores har foder stående konstant gider ikke at mine katte skal gå og være sultne. dog stjæler de stadig mad fra os tror jeg ikke helt man kan undgå hehe.

• #2   27. nov 2007 Det havde jeg også før, men han æder bare helt vildt efter han har fået det her, så jeg er jo også lidt bange for at han slet ikke kan styre det. Men måske skulle jeg bare prøve...

• #3   27. nov 2007 Jamen så tror jeg da bare bare at jeg vil prøve... Det kan jo være at det bliver bedre efter lidt tid. Håber også at det kommer til at hjælpe på hans lille tisse problem...
    Tak for hjælpen:)

• #4   27. nov 2007 mine rå æder os altid når de får nyt men det går hurtigt over :o)

• #5   27. nov 2007 Mine har også mad stående fremme hele tiden, og hvis den er tom sent om aftenen inden jeg går i seng, kan jeg godt lade vær med at fylde den, for de spiser aldrig om natten alligevel smiley
    Men mine spiser efter behov,og jeg fylder "bare" på ..
    og så får de lidt våd foder 2-3 gange i ugen.

• Morten S
    Morten S Tilmeldt:
    nov 2007

Følger: 9 Følgere: 8 Svar: 8
    #6   27. nov 2007 Kunne ikke drømme om at foderregulere.
    Vi har tørfoder stående fremme hele tiden. De fleste katte er gode til selv at regulere.. og i naturen er det også naturligt at katte spiser lidt hele tiden.. efterhånden som de finder/fanger deres bytte.

Mvh
    Morten

• #7   27. nov 2007 Mine har også mad stående hele tiden..
    Jeg er ude for, at Johnson foræder sig så meget at han kaster op, hvis skålen bliver tom.. nærmest ligegyldigt hvor lidt tid den er det.. Så jeg fylder og fylder, og jeg synes også at det der står på posen er lidt.. jeg synes at katte skal have det de kan spise, og hvis de bliver tykke, er der heldigvis også foder til dét.. smiley

• #8   27. nov 2007 Ja, hvis han bliver mega fed må jeg jo bare købe noget slankefoder... Men nu prøver jeg bare at have skålen fyldt, som jeg havde før og så må jeg se hvordan det kommer til at gå.
    Det bliver oz spændende at se om han kan lade vær med at spise killingens foder, når vi får den:)

Kommentér på:
Hvor meget foder??

Annonce