Hvor meget foder?? {{forumTopicSubject}}
Louie får RC outdoor 30, tror jeg det hedder. Og der står på posen hvor meget de må få i løbet af en dag, tror det er ca 40 g. Det er bare helt vildt lidt! Det fylder kun halvdelen af hans skål, og vi gir ham både morgen og aften, så det er nogle micro potioner han får. Og han bliver overhovedet ikke mæt af det... Så nu er han begyndt at stjæle mad fra oz og tigger hele tiden, hvilket han aldrig har gjort før. Og det værste af det hele, han er begyndt at tisse alle mulig underlige steder, ved ikke om det er i protest, men det kunne virke sådan, da det kun sker, når han tigger og self ikke får noget.
Hvor meget foder giver i jeres katte? Jeg sys simpelthen det virker som så lidt, og jeg vil jo ikke have at han sulter...
jan 2006
Følger: 22 Følgere: 63 Emner: 421 Svar: 4.876
apr 2007
Følger: 4 Følgere: 3 Katte: 2 Emner: 20 Svar: 71
apr 2007
Tak for hjælpen:)
jan 2006
Følger: 22 Følgere: 63 Emner: 421 Svar: 4.876
nov 2007
Følger: 4 Følgere: 3 Katte: 1 Emner: 25 Svar: 180
Men mine spiser efter behov,og jeg fylder "bare" på ..
og så får de lidt våd foder 2-3 gange i ugen.
nov 2007
Følger: 9 Følgere: 8 Svar: 8
Vi har tørfoder stående fremme hele tiden. De fleste katte er gode til selv at regulere.. og i naturen er det også naturligt at katte spiser lidt hele tiden.. efterhånden som de finder/fanger deres bytte.
Mvh
Morten
jan 2007
Følger: 23 Følgere: 21 Katte: 2 Emner: 187 Svar: 1.885
Jeg er ude for, at Johnson foræder sig så meget at han kaster op, hvis skålen bliver tom.. nærmest ligegyldigt hvor lidt tid den er det.. Så jeg fylder og fylder, og jeg synes også at det der står på posen er lidt.. jeg synes at katte skal have det de kan spise, og hvis de bliver tykke, er der heldigvis også foder til dét..
apr 2007
Det bliver oz spændende at se om han kan lade vær med at spise killingens foder, når vi får den:)
Hvor meget foder??