{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Så sagde vi farvel /:
  • #1   22. nov 2007 Hvad var der galt med hende?

• #2   22. nov 2007 Hendes hinder er inde for øjnene hele tiden, og hun sover hele tiden, det fik os til at indse, at der var noget galt.
    Vi fik taget en blodprøve, der var ikke nok blod, til at de kunne undersøge hende for alt, men de kunne fortælle, at der var noget med nogle organer, så hvis hun skulle leve et ok liv, skulle hun have en pille om dagen.
    Det kan vi ikke, for sidst hun fik en pille, brækkede hun sig rigtig mange gange, og hun bliver aggrasiv, når man giver hende pille.
    Så vi besluttede at en aflivning ville være det bedste.
    Udover det, har hun også noget medfødt med albuen, som gør hun har ondt i den, og hun ikke rigtig kan klare sig ordentligt ude..

• #3   22. nov 2007 En sørgelig dag for jer, men efter det du skriver, har I truffet det rigtig valg for hendes bedste.

Må hun hvile i fred. Trøste-tanker til dig.

• #4   22. nov 2007 May-Britt S:
    Tak.
    Min søster (det var hendes kat) havde sagt for nogle dage siden, at hun bare ikke kunne se sig selv uden den kat, og at hun næsten ikke kunne få sig selv til at aflive hende.
    Så sagde min mor til hende: Men du vil have det bedre med at vide at din kat har det dårligt?
    Det kunne hun jo godt se, og så ringede vi til vores dyrlæge.

• #5   22. nov 2007 Det er helt rigtigt som din mor sagde, men det gør bare så ondt indeni at sige farvel til en kat, man holder meget af. Det kan tage lang tid, inden man kommer over det. Og det hjælper ikke bare at få en ny kat - for det er jo den man har mistet, man bare gerne vil have. Du kan tro, jeg kender den følelse.

• #6   22. nov 2007 Det gør mig ondt :´(

Kommentér på:
Så sagde vi farvel /:

Annonce