{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
389 visninger | Oprettet:

bliver snart utålmodig - katten er ikke kommet hjem. {{forumTopicSubject}}

Tjae, ved egentlig ikke hvorfor jeg skriver det /:
Men for lidt over 1 år siden mistede jeg min første kat, han kom hjem og spiste sin mad og så gik han igen, vi har ikke set ham siden /:

Den kat jeg har nu, har været ude siden ved 17 tiden i dag, og han er endnu ikke kommet hjem /:
Bliver snart nervøs /:
Han har ikke været ude så længe før /:

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Removal of mattress and Bed frame - already dismantled. 700 kr.
  • Ophæng af: gardinskinner, 2 x tv, væghængt vasketøjs-kasse 1.500 kr.
  • Opsætning af loftslamper 600 kr.
  • Samling af møbler 1.200 kr.
  • Udendørs lampe re-montering 800 kr.
  • Murer arbejde 3.800 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  bliver snart utålmodig - katten er ikke kommet hjem.
  • #1   16. nov 2007 Det synes min mor er synd, og min søsters kat, som er en hun har vi haft i 4 år nu, hun er her stadig. Hun har altid selv kommet til døren, når hun vil ind og ud..
    Men hun er også ræd for fremmede mennesker.

• #2   16. nov 2007 Det tror jeg ikke mine forældre vil synes om, og så går naboernes katte bare mere ind i vores have end de gør i forvejen ..
    De elsker at prøve at overtage vores have :b

• #3   16. nov 2007 Hej. Jeg beklager at din kat er væk. Har du været ude og kigge langs vejene? Om han er blevet kørt over?
    Eller måske skal du undersøge om han ved en fejl er blevet lukket inde et sted?
    Hænge et opslag op i det lokale indkøbs sted?

For det er bestemt meget længe for en kat at være væk :o(

• #4   16. nov 2007 Årh - undskyld! Jeg læste i 17 dage, og ikke ved 17 tiden i dag, ups.

Du må bare ud og kalde og ryste lidt med noget mad måske? :o)

• #5   16. nov 2007 Eva K: Vi kan ikke rigtig se noget udenfor lige nu, men hvis han ikke er hjemme i morgen, flipper jeg ud på min mor. Det gjode jeg sidst :I
    Så går jeg helt amok, min sidste kat, som forsvandt, hængte jeg sedler op om, med plastic lommer på. Men folk rev dem i stykker /:

• #6   16. nov 2007 Linda- :
    Det gider de ikke, det er de for dovne til. De synes det er slemt nok, at jeg vil have haltag ude ved mine kaniner. Så det kommer vores nabo og hjælper min far med, når han får tid..

• #7   16. nov 2007 Linda- : Han er desværre ALT for doven, til at lystre på sådan nogle ting /:
    Men han er god til at miawe højt, så hvis han kommer hjem igen, er han let at høre.
    Min søster er til fest i dag, og kommer først hjem klokken 2 i nat. Min far bliver oppe alt tiden. Så hvis han kommer hjem igen, kan vi godt lægge mærge til ham..

• #8   16. nov 2007 Maja - Det lyder godt. Jeg håber snart han kommer :o)

• #9   16. nov 2007 Eva K: Det håber jeg skam også..
    Jeg havde nok haft lidt mere mod på at vente, hvis jeg ikke allerede havde prøvet at miste en af mine katte..
    Ventetiden bliver mega lang /:

• #10   16. nov 2007 Maja - Ja, det kan jeg godt forstå. Da Mea gik ude oplevede jeg i de 1½ år også 1 eller 2 gange at hun var ude hele natten :o( Sov næsten ikke de gange, heh..

• #11   17. nov 2007 Maja T.

Kan se at du er 14 år gammel. Tror godt du kan finde ud af at sætte et trådhegn op selv. Det er ikke så svært!

Håber din kat kommer hjem igen!

• #12   17. nov 2007 min gamle kat som jeg havde i 6 år forsvandt en dag og nøøj hvor var jeg ked og efter et halv år- et år kom han hjem og nu er han der hjemme sammen med den anden hankat og de tre "killinger" som ikke er killinger mere.

gør mig meget ondt med din kat. håber virkelig den snart kommer hjem.,

• #13   17. nov 2007 En god måde at lære en kat at blive udekat .

1. Gå ud sammen med katten , de første gange .
    2. Luk den ud på tom mave , så kan den lokkes ind med mad .
    3. Smid brugt kattegrus i kanten af haven , så kan den lugte sig frem til hvor den bor .

• #14   17. nov 2007 Jeg kunne sgu ikke sætte et ordentligt trådhegn op som holdt en kat inde som 14 årig. Og havde nu nok også fået en skideballe hvis jeg havde prøvet (ved godt kommentaren ikke var til mig, men...)

• #15   17. nov 2007 Eva K.

Det er nok fordi min far lod mig håndtere værktøj fra jeg var helt lille og ja, jeg gjorde det samme med mine unger!
    Så jeg tror jo alle kan! Med et trådhegn er jo bare spyd der skal ned i jorden så mon ikke Maja T, kan det?

Nu skrev hun jo, at hendes forældre ikke GAD sætte et hegn op, så jeg gik udfra at de ikke var imod et hegn, hvis nu og så fremt.......

• #16   17. nov 2007 Mai T - Et spyd? Så tror jeg ikke vi tænker på samme slags indhegning, hehe. Jeg tænker på noget 180-200 cm højt hønsetrådshegn. Det kan et spyd da ikke holde op?

jeg har nu også håndteret værktøj fra helt bette, og bygget kanin gårde osv osv, men der er forskel på noget i ½ m højde og noget i 2 m højde :o)

• #17   17. nov 2007 Eva K.

LOL.

For min nethinde var der "kun" et lille grøn trådhegn på en 90 -100 cm! Det grønne, fordi kattene så ikke skær sig, hvis de prøver at stikke hovede igennem!

Skal det være så høj, vil jeg nok forslå et træhegn med 10x10 stolper og forskallingsbrædder! Det står nok lidt mere sikkert! Og så har du nok ret i at Maja T skal have lidt hjælp! :0)

• #18   17. nov 2007 Inden en mand kommer på banen så ved jeg godt at stolperne i 10x10 mm hedder lægter, men jeg kommer jo altid hjem med det rigtige så......

Det er så sjovt at gå i byggemarkeder og sige til en mand at man altså lige skal have en dims, der passer sammen med sådan en dimsedut der sider sidder på en himstredims! De bliver så underlig violette i hovedet!

• #19   17. nov 2007 Mai T - Haha, ja det var også sådan noget med træ stolper osv videre jeg tænkte på.

Og ja, kan levende forestille mig det - ved godt hvordan brormand ser ud når jeg begynder at forklare på den måde ;o)

Kommentér på:
bliver snart utålmodig - katten er ikke kommet hjem.

Annonce