{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
708 visninger | Oprettet:

Bølle kaster op... {{forumTopicSubject}}

Hey. Min dejlige Bølle er lige pludselig begyndt at kaste vildt meget op.
han har ellers aldrig kastet op før, hvad jeg ved af. men her de sidste 2 dage har han kastet op 3 gange.
Bliver lidt bekymret, for når han først er begyndt at kaste op kommer der meget op.
Det han kaster op, er gennemtygget og smuldret med masser af vand...?
Nogen der har en god grund til at han kaster op, er lidt bekymret for ham...?

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Bølle kaster op...
  • #1   6. nov 2007 Får han kattegræs? Det kan hjælpe på det - gør det her

• #2   6. nov 2007 Umiddelbart lyder det til, at det kan være hårboller, han kaster op. Hvis det er tilfældet, er kattemalt rigtig godt. Det kan købes i en tube - f.eks. hos dyrlægen.

• #3   6. nov 2007 Det er ikke hårboller men godt gennemtygget kattemad...
    Og får kattegræsset ham ikk bare til at kaste mere op?

• #4   6. nov 2007 Det er meningen med kattegræs.

Katte optager (folinsyre mener jeg det er) via græsset og det hjælper med til at hårboller kommer op via opkast..

Hvilket foder giver du din kat?? Muligvis kan den ikke så godt tåle det ???

• #6   6. nov 2007 Hvad fodrer du med, og grovæder han når han spiser?

• #7   7. nov 2007 Jeg var også ude for at min Johnson begyndte at kaste op.. Jeg prøvede nogle forskellige ting, indtil jeg så en ormelignende ting i hans opkast.. Så fik han ormekur, og han har ikke gjort det siden..

Hvis han har fået det foder han får nu, i noget/lang tid, og du ikke oplever at han grovæder (mere end han altid har gjort, hvis han har det .. ;)) så synes jeg du skulle prøve at ringe til din dyrlæge, og få en tid til ham, og tjekke ham for orm...

Uanset hvad, synes jeg egentlig du skulle få det tjekket ved dyrlægen.. smiley

• #8   7. nov 2007 Han får noget specielt foder, fordi han har blære-problemer.... Er omkring en månedstid eller længere siden at vi skiftede mad, da de ikke kunne lide det andet mere, fordi de havde skiftet smag på det... Han har altid spist meget, og kan ikke se nogen ændring i det, og de får ikke mere mad end de plejer.... Spørger min mor om vi kan komme til dyrelæge med ham og få det tjekket, men ellers hader Bølle at komme til dyrelæge smiley ...

Kommentér på:
Bølle kaster op...

Annonce