{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.596 visninger | Oprettet:

Vi har mistet Rufus {{forumTopicSubject}}

Og jeg har oprettet de 3 sidste billeder, jeg nåede at tage af ham. Hvis I har lyst til at se disse billeder og læse om vores afsked med Rufus, kan se se det her. Jeg havde faktisk besluttet mig ikke at oprette et indlæg, men jeg synes, han fortjener det. Hans profil er nu slettet, da min holdning er, at døde katte skal være i et mindealbum i stedet:

http://www.kattegalleri.dk/html/alb_vis.asp?AlbumID=2943

Og tusinde tak til I få, som jeg har haft overskuddet til at fortælle det til. Jeres støtte har været helt uvurderlig for mig.

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Vi har mistet Rufus
  • #1   28. okt 2007 Troldemor: Jeg har først set tråden nu og jeg føler dybt med may-britt, der er aldrig rart at finde et af sine kære katte på den måde.

Potekram fra herfra

• #2   28. okt 2007 Jeg takker jer alle meget. Og jeg er meget rørt - specielt fra dig Troldemor. Jeg følte lidt, jeg kastede mig i løvens hule, da jeg skrev om Rufus i dit indlæg om den tragiske ulykke med din søn, som forsøgte at undgå at påkøre en kat.

Jeg kan på ingen måde forvente sympati, men jeg synes selv, at vi med vores måde at have fritløbende katte på, virkelig har forsøgt at bosætte os et sted, der skulle være så sikkert som muligt - når nu det skulle være...

• #3   28. okt 2007 Selvfølgelig kan du da forvente sympati!
    Jeg vil gerne udtrykke min sympati og medfølelse også her i denne tråd. Jeg kiggede i mindealbummet og blev meget bevæget over jeres afsked med Rufus. Det øjeblik hvor man lægger sin elskede kat i jorden er .... ja, ikke til at beskrive med ord. Verden synes helt forkert den første tid efter kattens død, men en dag begynder man at kunne glædes ved minderne. Rufus har det godt, hvor han er nu, og han havde det godt den tid, han var på jorden. Du har sørget for, at han havde et dejligt liv og har taget en smuk afsked med ham.

• #4   28. okt 2007 Jo, det gav mening Troldemor. Og en stor tak til dig Tinka.

• #5   28. okt 2007 Hej May-Britt.... Uhe, jeg sidder med tårer i øjnene, og en knugende følelse i maven, efter at have læst denne tråd, og Rufus`minde album... Hvor gør det mig bare ondt at i har mistet jeres utroligt smukke Rufus, og hvor er det godt at der ikke er tegn på at han har lidt..

I har givet ham et smukt farvel, og givet ham efterårets sidste smukke roser med på sin vej..
    R.I.P Rufus - føler med dig og Bjørn...

• #6   28. okt 2007 ser lige dit indlæg nu. Og jeg vil da også lige give min sympati med på vej. Det er virkelig trist når sådan noget sker. Og når man så bor et pænt stykke fra vej, så regner man jo ikke med at sådan noget lige sker. Det er godt nok forfærdeligt. Har selv mistet en kat engang, pga sygdom.
    R.I.P Rufus.

MVH
    Mille

• #7   28. okt 2007 Ja, det er så uforståeligt for os, men Rufus må have valgt, at det skulle være sådan ellers må der være noget andet, der har valgt ......

I kan se, hvor vi bor, hvis I går ind på www.eniro.dk og søger på Haunstrupvej 8, 7480 Vildbjerg - og så vælger at se luftfotoet.

Vi har nu nogle katte som ikke får lov at være så meget ude, som de tidligere har været, men helt at holde dem inde, kan vi ikke få os selv til. De affinder sig dog rigtig godt efter omstændighederne. De har ikke været ude siden i morges. Der er næsten ingen trafik om natten på asfaltvejen for enden af de 300 m grusvej ned til os, så de får lov at komme ud, når vi går i seng, hvis de bliver for kuldrede.

Det hjælper rigtig meget på det, at de ikke har været vant til kattelem.

Tusinde tak til jer der også har skrevet her til sidst - det betyder meget mere for os end i aner.

• #8   28. okt 2007 Kære May-Britt...

Jeg føler så meget med jer.Jeg ved selv hvordan det er.

Sov sødt Rufus.

• #9   29. okt 2007 Også mange tak for dine tanker Gitte.

• #10   29. okt 2007 Det gør mig ondt at læse om din Rufus.Han var en flot og dejlig kat, kan jeg se.Jeg kan se på kortet at du bor meget langt fra store veje, så det næsten ubegribeligt at det kunne ske.
    Jeg bor selv langt ude, min ældste kat er snart 12 år, men man kan aldrig føle sig for sikker, hvis uheldet er ude.
    Mange hilsner Gitte

• #11   29. okt 2007 May-britt.

Jeg havde ikke læst dit indlæg i Troldemor´s tråd, men først set det nu. Hvor er det tragisk!

Hvad siger man til dig i en situation som denne? Intet jeg siger, vil kunne lindre din og Bjørn´s sorg!

Jeg var inde og stemme på Rufus i sidste uge, så det virker så ufatteligt at han pludselig ikke er her mere. Kan levende forstille mig hvordan I så har det. Det gør så ondt at miste.

Jeg føler virkelig med jer!

De varmeste tanker
    Mai.

• Luca L
    Luca L Tilmeldt:
    okt 2007

Følger: 1 Svar: 14
    #12   29. okt 2007 Det er synd for jer. Det er jo desværre risikoen ved fritløbne katte omend det for en del katte er den måde de trivedes bedst på.

tanker til jer

• #13   29. okt 2007 Også en stor tak til jer for jeres tanker.

Vi har vendt og drejet det igen og igen og det berører os meget dybt. Det føles så tungt lige nu.

Rufus levede fuldt ud i naturen, han har fulgt mig meget trofast, når jeg gik hele dage udenfor og arbejdede. Jeg kommer virkelig til at savne ham.

• #14   29. okt 2007 May-Britt. Har først nu læst tråden. Jeg kan kun udtrykke min store medfølelse og sende dig mange varme tanker.
    Det er hårdt at miste nogen som man holder af og som man ved man vil savne i lang tid fremover.
    Mine katte får også lov til det frie liv, og ja jeg har også een gang oplevet at miste en kat for dens frihed. Men på trods af det vil jeg så længe jeg bor som jeg gøre, give kattene lov til at komme ud.

• #15   29. okt 2007 hejsa may-britt

læser først dit sørgelige indlæg nu og jeg ved slet ikke hvad jeg skal sige og gøre for at trøste dig/jer.
    alle mine tanker og medfølelser går til jer og der er osse sendt masser af trøstekram afsted og jeg har tændt et lys for Rufus.
    hvil i fred Rufus

• #16   29. okt 2007 Hvor bliver vi altså meget rørte over den meget store medfølelse, vi har mødt.

Det er meget stort at opleve at helt ukendte og jer som jeg/vi har haft kontakt med er så søde mod os.

Tusinde tak.

Kommentér på:
Vi har mistet Rufus

Annonce