{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
544 visninger | Oprettet:

Tilløbe, hvad gør man? {{forumTopicSubject}}

Min far og hans kone har fået en kat, eller dvs den har slået sig ned på egen dommen.

det er nu en rigtig sød kat, lidt sky, men stadig meget kontakt søgende.
sagen er bare den at de ikke kan have den der, da de i forvejen har en kat.

hvor hendvemder sig med sådan en kat?

jeg tror desværre ikke der er nogen der ejer den da den nu har "boet" der i nogle uger, og er som sagt meget nysgerig, men også lidt sky.
Og der er nok ikke nogen der kunen taænke sig sådn en sød kat der kræver en masse nussen før den bliver helt tam.

den er ikke voldsom gammel, under 1 mdr.

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Tilløbe, hvad gør man?
  • #1   26. okt 2007 Den kan da ikke være under 1 mdr., hvis den har boet der nogle uger....

• #2   26. okt 2007 selvfølgelig 1 år...
    kan vist heller ikke skrive længere

• #3   26. okt 2007 He he... smiley Tænkte nok at det var det du mente...

Men ligger der ikke et internat eller sådan noget i nærheden, som i kan aflevere den på...?

• #4   26. okt 2007 jo der er et internat, man der koster det 500 at afleve en kat, det syntes de er lidt i overkanten, når det nu ikke engang er deres kat.

det koster det for øvrig iflg alle kattensvern´s hjemmesider i alle afd.

• #5   26. okt 2007 hvad koster det at aflive en kat?

Jeg syntes jo ikke det er et ordenligt katte liv for en kat sådan at rende rundt , og de kan jo ikke lade være med at fodre den, når den render rundt og er sulten.

• #6   26. okt 2007 Det koster vel et sted mellem 6-800 kr at aflive en kat, men det synes jeg bestemt ikke i skal gøre!!!

Og selvfølgelig skal i ikke betale for at aflevere katten på internaten... I ringer bare til dem og fortæller tingene som det er, at det er en tillæber kat, og så går jeg da ud fra at de kommer og henter den - gratis...

• #7   26. okt 2007 Jeg ønsker bestemt heller ikke at den skal aflives, lagt fra. nu har jeg lagt en annonce ind på markede og så vil jeg prøve at ringe rundt mandag og høre af på de forskellige kattehjem om de kan tage den.

• #8   26. okt 2007 Læg evt. også billeder ind på annoncen af den, det vil nok hjælpe til at folk hellere vil have den;)

• #9   26. okt 2007 Ja jeg syntes da i skal prøve at sælge den , der er nok nogen på en stor gård der kunne tænke sig at have den

• #10   26. okt 2007 Og hvad med dig ? kan du ikke have den ?

• #11   26. okt 2007 vi vil så men give den væk, hvis nogen vil have den og bruge tid på den, den er nu rigtig sød, når den lige for samlet mod til sig til at komme hen og snakke.

Jeg kan desværre heller ikkehave den, jeg har hverken den tid det tager til at gøre denhelt tam, og desuden vil hindes højhed her hjemme blive så fornærmet at den vil rende hjemme fra.

• #14   26. okt 2007 ja den er rigtig fin at se på den var lidt tynd da denkom til min forældres hjem, men de kanjo ikke lade være med at fodre på den og pleje den så godt de kan uden den kommer ind, og den er derfor nu meget fin og vel plejet at se på.

jeg tror ikke det er en vild kat, mit bud ville nok være en killig fra et kuld der altid var den svage som er rendt væk og så nu er halv voksen ( den er nok nærmere 6 mdr end 1 år) den kan virkelig godt lide mennesker og render efter min far når hangår i værkstedet hele weekenden og laver bil, men den er ikke helt sikker påom det er farligt at sankke med os.

man kan godt sætte sig på hug og kalde den til sig, men når man har aet den et par gange løber den alligevel lige et par meter væk for en sikkerheds skyld.

• #16   26. okt 2007 Er katten tjekket for øremærke og/eller chip og eventuelt fremlyst eller tjekket i forhold til lokale efterlysninger? Muligvis bor den på vejen og ejer er slet ikke klar over at den bruger så meget tid hos din far...

Spørger bare fordi du ikke skriver noget om, om der er søgt efter en ejer til katten og jeg mener det må være første skridt :o)

• #17   28. okt 2007 Gizzemissen.

Hvor blev jeg glad, da jeg læste dit indlæg.

"Aflive", "sælge" - Jamen der er sikkert nogen der savner katten!

Man kan altså ikke bare gå rundt og aflive eller sælge andre folks katte! Tænk hvis det var jeres kat, der var i den situation!

Det rette at gøre er at kontakte politiet. De kan oplyse, hvilket sted man kan indlevere katten til. Politiet fremlyser så katten, så den rette ejer har en chance for at få sin kat tilbage.

Kommentér på:
Tilløbe, hvad gør man?

Annonce