{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
668 visninger | Oprettet:

Gustav strinter {{forumTopicSubject}}

Hej.
Når vi går tur strinter Gustav (kastrat) ofte op ad græstørv mv.
Jeg troede kun det var hankatte der gør det.
Desuden kan han gøre det lige efter han har siddet og tisset som en pige.
Er det to steder det kommer fra ?
Ikke at det betyder noget men er der nogen der ved mere om det ?

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Gustav strinter
  • #1   19. jan 2019 Du ved godt, at din kastrat stadigvæk er en hankat, selvom den er kastereret ikke? xD

• #2   19. jan 2019 hvor mange vil du låne? smiley

flere af mine drenge kan godt finde ud af det
    faktisk fik jeg aflivet mit siam af den årsag. han havde strintet i 13 år.... og så bliver man efterhånden ret træt af det, så han blev aflivet. men han gjorde det så over alt indenfor. ja selv i hovedet på mig..

hunkatte kan også finde på at gøre det

• #3   19. jan 2019 Du ved vel ikke om han var kryptorcid (staves?) vel?
    Dyrlægen skulle jo gerne have fået det hele med.

• #4   19. jan 2019 Anja:
    Ja føj for pokker!
    Det der med at blive strintet i hovedet har jeg også prøvet - bvadr!

• #5   19. jan 2019 det har intet med kryptorcid at gøre
    min kalle har nemlig været det, og ham har jeg aldrig set strinte

det er et spørgsmål om hvor dominerende katten er. det er jo fordi de forsvare deres områder. viser hvem der bor/går der

• #6   19. jan 2019 ja tis i hovedet er overhovedet ikke sjovt smiley

jeg lå faktisk og sov. vågende ved at jeg drømte det regnede.....
    men nææ det var bare Mio... smiley

• #7   19. jan 2019 Jeg sad ved computeren..... Han vendte lige bagdelen til og så fik jeg et ordentligt sprøjt!

Det skulle vise sig at Mickey var meget syg, så han lever altså ikke mere.

• *Berit *
    *Berit * Hjælpe-administrator

Følger: 5 Følgere: 482 Katte: 5 Emner: 5 Svar: 496
    #8   19. jan 2019 Anja : når de gør det indendørs,kan det også være pga stress ,ikke alle katte trives i meget store kattehold smiley

• #9   19. jan 2019 Jo da, vidste godt han er en hankat selvom han er kastreret og kryptorcid er han nok heller ikke for vi mødte en dag en hunkat i løb som rigtig gjorde sig til. Det fattede han ikke rigtig, ville bare lege og så virkede han lidt ked bagefter.
    Heldigvis har han aldrig strintet inde.
    Men er var der nogen der ved hvordan han kan strinte en ordentlig fed stråle kort efter han har tisset ??
    Synes det er lidt mærkeligt men måske det er en kirtel eller noget de strinter fra ?

• #10   19. jan 2019 Nej der er ingen ekstra kirtler, han gemmer bare lidt, så han stadig kan markere, det gør de fleste andre han dyr jo også, hunde, løver ja alle kattedyr, bjørne, ulve og så videre, der skal mærkes territorium af, så alle ved hvem som kommer i området og hvem som der bestemmer.
    Ved løver kan de dufte alder, køn, helbredstilstand, parrings villighed mm, og kan også høre det på et brøl, jeg er ret sikker på, at katte får lige så mange oplysninger som løver, ellers ville der ikke være grund til, at strinte.
    Vær du glad for, at det kun sker ude smiley

• #11   22. apr 2019 I mit barndomshjem havde vi en kastreret hankat, som "strintede" uden tis - altså han gjorde, som ikke-kastrerede hankatte gør, når de strinter....sitrede over hele kroppen imens. Så jeg tænker, at den adfærd sidder dybt i nogle han-katte, selvom de er kastrerede. Gustav er nok "en rigtig mand", selvom hans testikler er væk smiley

• #12   23. apr 2019 Sarah Nynne.
    Det gør Gustav når han vil have en snack pind.
    Så hopper han op på bordet i bryggerset, halen op, tramper med benene og ryster med hele bagkroppen. Lige som når han strinter ude bare uden stråle.
    Heldigvis smiley smiley

Kommentér på:
Gustav strinter

Annonce