{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Pris på killinger
  • #1   9. okt 2007 Okay smiley
    Og nej det er bestemt ikke fordi jeg vil tjene kassen på smiley
    Det var simpelthen ren interesse smiley

• #2   9. okt 2007 jeg siger..
    Det kommer meget an på hvad der er ofret på killingerne,.

Racekatte er i det hele taget dyre end huskatte, dog.
    er simple ting det samme.
    2 X Vacciner
    Ormekur X 3
    Chip + reg Betalt

at neutralisere killingerne er jo helt op tilvedkommende selv.
    Nogle ønsker det andre ikke..

Jeg har solgt mine killinger til 500-600

De har altid fået en god start på livet, dog er der nok en hel det opdrættere som ville rette meget i min møde at handle killngerne.

og jeg indrømmer gerne de 500-600 dækker dårligt nok noget som helst, men et ønske om at den familie som søger en velbæret og venlig killing får hvad de søger.

Skal dog lige siges , jeg kun har haft et enkelt kuld, og de havde deresmor ;).
    Det sidste kuld hvor alle døde plus misse mor hvor den sidste lille killing var efterladt, var ikke sjovt, og helt sikkert den sidste killing jeg vil kaste mig ud med.

• #3   9. okt 2007 Ja, er også helt inforstået med det..

Nogle katte ejere tænker nok bare ikke så langt..
    Jeg mig selv fik ikke mit kuld neutraliseret.
    Men misse mor blev det straks efter at killingerne var væk.
    Jeg sørge dog selv for at de katte som bliver hos mig bliver det =)
    Og jeg går fuldt infor at katte ikke er maskiner smiley

Men igen, som sagt er det forskellig fra person til person hvordan de vil og hvordan de tager sig af kattene..

Kig foreksemple på min veninde, hendes kat fik sit andet kuld, 3 killinger, helt raske små killinger, så besluttede stefaderen at da de var 3 uger skulle de væk, de blev givet ud til tilfældige familier, . Han sadge det var sidste gang han skulle have killinger, men på iNGEN måde vill ahan lade katten neutraliseres.. Jeg var gal, på ingen måde er det værdigt!:.

så jeg forstår helt ud at du lade dine neutraliseres, jeg valgte dog ikke at lade mine gøres , det skal lige siges at det langt fra er racekatte mine katte =).

• #4   9. okt 2007 også, holder jeg kontakt med de nye ejere.
    Sådan sikre jeg mig at mine killinger har det godt smiley

• #5   9. okt 2007 Jeg ved ik om det er hos alle dyrelæger.. Men min dyrelæge(den jeg bruger han er jo ik kun min) Han har sådan en "pakke" hvor man ka få katten sterreliseret eller kasteret + øremærkning og vaccination
    hun 7-800kr
    han5-600kr

Sidder lige og bliver i tvivl om det er det ene eller det andet.. Derfor det er skrevet sådan.. Og det er rart at ku få sådan "pakke" for han S/K er "kun" 100kr billigere end hvis man tager "pakken"

Bare en lille tanke til jer der sidder som opdrættere smiley

• #6   9. okt 2007 Vi regner med at tage 600 for vores darlings når dagen oprinder. De vil da være orme og loppe behandlet samt have fået sundhedstjek og vaccination.

Det er huskatte.

• #7   9. okt 2007 (link fjernet)

Okay undskyld det var lidt dyre for hunkatten end jeg havde skrevet

• #8   9. okt 2007 Det er billigt Lil'pigen - jeg har bare læst flere, som bestemt ikke anbefaler den dyrlæge, du linker til.

• #9   9. okt 2007 Okay hvorfor anbefaler de den ik.. Ved du det?? Meget rart at vide smiley

• #10   9. okt 2007 Det var i forbindelse med nogen, der spurgte til en dyrlæge. Kan ikke huske begrundelsen. Vi kan håbe, at der kommer nogle af dem, der har kendskab til Ryesgade på banen, som kan svare dig.

• #11   9. okt 2007 ja det må vi håbe smiley jeg har to aftaler med ham så vil da gerne lige vide det smiley

• Catstuff
    Catstuff Tilmeldt:
    aug 2007

Følgere: 18 Emner: 23 Svar: 282
    #12   11. okt 2007 Jeg tror at du Christina har vældigt ret i din antagelse, desværre.
    Jeg savner dog svar fra trådens starter Tina Maria på dit spørgsmål. Måske fordi det er et pletskud, du ikke får noget svar.

Kommentér på:
Pris på killinger

Annonce