Belugahval forskrækker lille dreng
Slå lyden til
00:00
/
00:37
LIVE

NOW PLAYING

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Tffg g 400 kr.
  • Jysk bord og lille kommode 600 kr.
  • Montage af loftlampe 400 kr.
  • Afløbsslange til vaskemaskine 1.400 kr.
  • Løbende vand i toilet 800 kr.
  • Skifte Køkkenvandlås 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  GOD NYTÅR
  • #1   1. jan 2019 Nova hygger sig også med pyntet og er først blevet en smule bange nu her til midnat. Godt nytår til jer også smiley

profilbillede
  • #2   1. jan 2019 den eneste som er bange her hos mig, er min udemis Basse
    han er dog lukket inde i værkstedet. noget han er om natten. men han har gemt sig under en reol... smiley
    har lige været ude og hygge lidt med ham. fint nok og så bagefter smuttede han under reolen igen...

de andre har mere travlt med pynten.... smiley

• #3   1. jan 2019 Nova har leget med pynten bag hendes træ så hun er okay igen og hun ligner en der bare vil sove lige nu smiley

• *Berit *
    *Berit * Hjælpe-administrator

Følger: 5 Følgere: 492 Katte: 5 Emner: 5 Svar: 499
    #4   1. jan 2019 Godt nytår ,mine misser er heldigvis helt ligeglade med knald og fyrværkeri smiley

• #5   1. jan 2019 Jeg sover selv fra fyrværkeriet, så det håber jeg også mine tosser gør. Her blev fyret af uafbrudt fra kl 18.30 og det reagerede de ikke på, så tænker heller ikke at de har bekymret sig meget da det gik helt amok omkring midnat. Kan se på områdets fb side at der blev fyret helt vildt af i mange timer og begge katte virker som de plejer om morgenen, så mon ikke de har fået sovet?? Det håber jeg i hvert fald

• #7   1. jan 2019 Godt nytår herfra smiley

Elvis og Lucas gemte sig i går allerede omkring kl. 12 og da jeg tog hjemmefra sad Freddie og kiggede på raketter...

Terrassemissen var også taget til nytårsfest, men i dag ånder al fryd og gammen smiley

• #8   1. jan 2019 Godt nytår her fra Fredericia. Tja mine katte brugte det meste af tiden med at spise den nytårs banket af vådfoder og godbider smiley , som undertegnede havde dækket op ved katte buffetten ellers gik nytårs aften den vante gang. Det skal dog siges at begge virkede lidt påvirket når der ind imellem kom nogle kæmpe brag og en kaskader af farver, så begge katte var mest inde i stuen eller soveværelset væk fra alle vinduerne. smiley
    De bedste nytårshilsner
    Fredericia

• #9   1. jan 2019 Godt nytår til jer alle smiley

• Janne.*
    Janne.* Hjælpe-administrator

Følger: 17 Følgere: 152 Katte: 6 Emner: 165 Svar: 3.368
    #10   1. jan 2019 Rigtig godt nytår til jer alle og jeres dejlige katte. smiley

• #11   1. jan 2019 bassemand har så valgt at besøge hans damer (eller hvad han nu laver) så vi har ikke set ham hele dagen. han blev dog lukket lidt sent ud her til morges, så tænker at han har fundet et sted med læ
    men er ikke urolig. han plejer at komme her om en times tid... natteravn smiley

men blev dog lidt nervøs for de begyndt at skyde af igen her ved 17 tiden... men det var kun et par enkelte brag og så var det overstået. nu "nøjes" vi med blæsevejret smiley

Kommentér på:
GOD NYTÅR

Annonce