{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  God jul til jer alle og jeres misser
  • #1   23. dec 2018 Tusind tak og så meget i lige måde smiley
    Der er ikke så meget jul over dette billede smiley Men, men et fra os alle, med glædelig jul herfra Simba, Nala og mig

profilbillede
  • #2   23. dec 2018 Glædelig jul til jer alle, fra mig og drengene smiley

profilbillede
  • #3   23. dec 2018 Nala smiley

profilbillede
  • #4   23. dec 2018 Simba smiley
    Skal lige siges, jeg nåede at pakke julegaverne ind til trods for Simba's lur midt gave indpakningen smiley

profilbillede
  • Janne.*
    Janne.* Hjælpe-administrator

Følger: 17 Følgere: 152 Katte: 6 Emner: 164 Svar: 3.366
    #5   23. dec 2018 Mange tak Anja. smiley Du og dine dejlige katte ønskes herfra også en rigtig dejlig Jul. smiley

• *Berit *
    *Berit * Hjælpe-administrator

Følger: 5 Følgere: 482 Katte: 5 Emner: 5 Svar: 496
    #6   24. dec 2018 Tak Anja ,og i lige måde til dig og dine søde misser smiley

• #7   24. dec 2018 Tak og i lige måde smiley

• #9   24. dec 2018 Tak i lige måde...dine misser er lige så flot som ejerdamen smiley
    De bedste julehilsner
    Fredericia

• #10   24. dec 2018 Glædelig jul allesammen

• #12   25. dec 2018 Bortset fra ar jeg tog et voldsomt styrt på vej i kirke, havde jeg en dejlig dag igår. Masser af grin og hygge. Hvad med jer andre?

• *Berit *

#13   25. dec 2018 puha N9nna lyder ikke godt med dit styrt,håber du har det bedre.
    vi holdte jul hos vores datter for første gang,det var rigtigt hyggeligt,håber I andre også havde en god aften,og får en god frokost dag idag,fortsat god jul smiley

• #14   25. dec 2018 N9nna:
    Måtte du løbe så stærkt for at nå at komme i kirke? Nej gas smiley Håber ikke at det gik så galt.
    Jeg fejrede jul i familiens skød og jeg skulle sørge for en bestemt kage til kaffen...
    Midt i andestegen slog det mig: "Guuud krydderkagen ligger i fryseren!!" Nu skal det siges, at det hører med til vores juletradition smiley
    Men da vi nåede til kaffen, var der alligevel ikke plads til den smiley

• #15   25. dec 2018 her gik det næsten stille og roligt
    juletræet væltede i går morges - og da jeg skulle i dialyse ja så hang mine forældre på opgaven at få det til at stå. så nu er der sat en krog i loftet.
    så syntes Batman at træet manglede lidt væske så han har strintet på træet flere gange. så nu har vi måtte klippe de nederste grene af - de stank ikke særlig godt

men ellers gik det stille og roligt med god mad og masser af pakker.
    og i dag slappes der bare af smiley

• #16   25. dec 2018 Hahahaha
    Jeg har det som om jeg har fået bank med et jernrør, men har ikke brækket noget. Skal nok blive god igen inden arbejdet kalder

• *Berit *

#17   25. dec 2018 så skal vi have julefrokost hos min datter smiley

profilbillede
  • #18   25. dec 2018 Jeg holder en fridag idag smiley 22 var der fødselsdag, og så lille juleaften fik vi risengrød hos mig, traditionerne skal holdes smiley så juleaften i går, hos min datter, her til morgen har den mindste feber smiley i morgen fylder min søn år, så mangler jeg kun nytårsaften, det bliver ved min datter, det er lettest med pigerne, og så 1/1 fylder Kaya 1år, det er de travlestes 10 dage på hele året smiley og jo jeg har dårlig samvittighed over for kattene, men er jo hjemme hver nat, og Mitti har stort set ligget på skødet hele dagen smiley

• #19   25. dec 2018 Nej Berit, hvor ser det dejligt ud! Mine tænder er ved at løbe i vand smiley
    Hej Anja har julefreden sænket sig over Kida og Fie smiley ???
    Jeg selv havde en rigtig hyggelig juleaften i familiens skød, And og flæskesteg med alt hvad hjertet kan begære...Dans og sang omkring juletræet...Alt i Alt en rigtig juleaften som den bør være...
    Til Berit den bedste julegave ville være en old school Thai Cat...dronningen og Anemone kunne godt trænge til en kat med masser af liv i smiley smiley
    De bedste julehilsner
    Fredericia

• #20   25. dec 2018 julefreden... hvad er det for noget? smiley
    nææ så nemt er det hellere ikke.
    de har stadig deres turer hver dag - også selvom at det er jul

• #21   25. dec 2018 Hej Anja grunden til at jeg spørger ind til Kida og Fie...Er at Min Dronning og Anemone har deres indbyrdes kampe hver dag...det drejer sig om at begge vil have kattemor( altså mig) for sig selv og de vil ikke deles om mig...men alligevel går jeg på skift....om dagen er det Dronningen som ligger på mig og om aftenen er det Anemone som ligger hos mig...om natten ligger begge i dobbel sengen... Anemone ligger på hovedpuden og Dronningen i fodenenden smiley
    De bedste julehilsner
    Fredericia

profilbillede
  • #22   25. dec 2018 jeg syntes selv at jeg er god til at dele min tid lige med dem. og de 10 andre..
    og om natten er de faktisk ret enige om at de ikke gider min seng jo fie kommer
    en gang imellem og hygger. imens kida foretrækker vindueskarmen

tror mest at Kida endelig bare tro at hun leger. har nemlig lagt mærke til når hun leger med Kalle,så er det nødagtig på samme måde som hun bruger overfor Fie
    Fie ved det bare ikke
    det ser nemlig meget voldsomt ud når Kida leger med både Krumme og Kalle

• #23   25. dec 2018 Jeps det kan virke voldsomt, når de leger....Dronningen har med at jagte Anemone rundt i hele lejligheden...og Anemone tager flugten, men det pudsige er når den endelig kamp kommer og poterne flyver til højre og venstre og tilmed en masse hvæseri, så trækker Dronningen selv, Anemone har det sorte bælte i katte slåskamp og Dronningen skal ikke nyde noget smiley
    De bedste julehilsner
    Fredericia

Kommentér på:
God jul til jer alle og jeres misser

Annonce