1.115 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 4 Svar

Oliver's kattemad Oliver's kattemad

Jeg har lige modtaget et par prøvepakker fra Oliver's og det ser ud til at mine katte er helt vilde med det :o) Jeg har jo læst her på KG at der er mange som anbefaler det.

Men mit spørgsmål er, om det kan købes i nogen butikker? Hvis ikke, hvorfor? Er det ikke så godt som det påstås? Hvad siger dyrlægerne/veterinærsygeplejerskerne til produkterne? Er der alt det næring der skal være i og modvirker det urinvejssten, osv.?

Håber ikke at jeg træder på nogens poter, vil bare mine katte det bedste :o)

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Samle en seng 300 kr.
  • Samle grill 600 kr.
  • Løsning af unbrakoskrue 250 kr.
  • Hej har en alkohol græsslåmaskine der ikke vil starte ordene 695 kr.
  • Opsætning af lampe + forbindelse til kontakt 1.203 kr.
  • Rengøring, 79 m2 400 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Oliver's kattemad
  • #1   3. okt 2007 Hejsa

Jeg kan kun svare dig på at vores katte elsker det - vi giver vores katte flere forskellige slags foder...selvfølgeligt kun det bedste....så er de bedre rustet til at flytte hjemme fra syntes vi....*S*
    anna

• #2   3. okt 2007 min dyrlæge (dyrehospitalet hobrovej i ålborg) siger god for det. jeg aner ikke, hvorfor det ikke sælges i butikkerne - det er der jo bare nogle ting, der ikke gør. så vidt jeg ved fås eagle pack også kun på nettet?

• #3   3. okt 2007 Jeg mener også at Olivers foder er kvalitetsmæssigt godt. Vores store katte ville bare ikke spise det, da der var gået et stykke tid.

• #4   3. okt 2007 vi foder med olivers, og Malou er hel vild med det.. hun guffer det i sig..
    Ved siden af giver jeg hende Lakseollie fra Olivers- virkelig lækker pels hun har fået..

Kommentér på:
Oliver's kattemad

Annonce