{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
890 visninger | Oprettet:

Er vildt lykkelig :D {{forumTopicSubject}}

Jeg har endelig fået overtalt mine forælder til at beholde Oliver ..

Oliver og hans to søskene Ofelia og Olympia var kun 3 uger da de midtede deres mor (Misse mor 2 ), ved at hun blev kørt ned ..

Vi begyndte så at fodre dem op med modermælk i en sutteflaske, som også har gået rigtig fint .
Vi havde fået afvide af mange at vi bare skulle aflive dem nu, ellers ville de selv dø, for de ville ikke kunne overleve ved at blive flaskede op.

Men det gjorde de altså .
Det har været rigtig hårdt at skulle stå op kl. l¤ro om morgen for at give dem alle 3 sutteflaske, og det kunne sagtens tage over en time.

Mine forælder sagde den første dag hun var væk at vi ikke skulle give dem noget mad, men da det var over en hel dag siden de havde fået noget, listede jeg ud midt om natten og gav dem torskerovn med fløde i, og dyrlægen har sagt at hvis de havde ventede til om morgen med at få noget, ville de ha været døde.

Men da de ikke ved at biler er farlige og hvor grænsen går til mht. hvor langt de må gå, så kan de ikke blive boende ved os som stald katte.

Men så får min moster og onkel Ofelia og Olympia, og så har jeg fået lov til at beholde Oliver , jeg er simpelthen så over lykkelig.
Jeg har simpelhen knyttede mig så meget til dem, men mest ham, så har ikke ville af med ham, og det kunne mine forælder godt forstå, så nu skal lille Oliver bo inde sammen med mig ..

Mine 7 andre katte må desværrer ikke komme ind og bo, så Oliver får særbehandling hehe

Ville lige ud med min glæde ;p ..

De er oprettet her inde, så i kan bare smutte forbi og kigge hvis i har lyst smiley ..

- Kristina


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Er vildt lykkelig :D
Kommentér på:
Er vildt lykkelig :D

Annonce