{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
873 visninger | Oprettet:

Aflivning - Part II {{forumTopicSubject}}

Så har min dejlige Salo været til dyrlæge, og han tog det rigtig fint.
Denne dyrlæge kender jeg både af omtale fra dyrenes beskyttelse hvor han har været kredsformand, og jeg må sige at han levede op til mine forventninger.

Salo blev tjekket i hoved og bagdel og hans udslet blev studeret nøje. Ud fra mine oplysninger om hans tidligere behandling med Prednisolon og Depo-Medrol uden nogen som helst effekt, og ud fra de undersøgelser han lavede på min lille missekat, mener han at Salo kan fejle et par ting, men sandsynligheden for intolerance for hans foder var størt.

Så nu er Salo på Cefa-Cure i 10 dage (antibiotika til at fjerne betændelsen i hans udslet) og så skal han spise RC Hypoallergenic (puh det er dyrt!) i 8 uger og så ser vi forhåbentligt resultater.

HVis ikke det kan gøre det,ville de tage en hudprøve og undersøge, og sidste mulighed kunne være en slags stress/depression der gjorde at han slikkede så meget på stedet at han var endt sådan her.

Men dyrlægen håber og forventer at vi ser positive resultater med foderet.

Så er det eneste sure, at vi har killinger også, jeg kan jo ikke sende dem på hans kost endnu. Men indtil da må de affodres seperat morgen, eftermiddag og aften, og så må vi se om alle misserne skal over på specialfoderen hvis Salo får glæde af hans nye foder.

Jeg krydser hvad der kan krydses!


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Aflivning - Part II
Kommentér på:
Aflivning - Part II

Annonce