Kan I hjælpe mig? 12 Timer tilbage:-( {{forumTopicSubject}}
Kære alle brugere. Dem som har fulgt med i min historie, VED at min mand og jeg fik et brev fra KAB, hvor der stod at vores kære kat. STRAKS skal fjernes fra ejendommen, da vi ikke må have husdyr.
Nu er det hele blevet MEGET værre, og jeg har det virkelig skidt, har IKKE spist i 5 dage, og er meget deprimeret, kommer til jer, som den eneste udvej tilbage. Jeg har 12 timer tilbage, som der også står i overskriften.
Min kære mand valgte at stoppe forholdet, og er nu taget hjem til sin søster i 2 uger. Jeg ved ikke hvor lang tid jeg må bo hos ham, da det er ham, som er medlem af KAB. Problemet er nu, at jeg har så sindssyg mange ting at se til nu, er super ked af det hele tiden. Og kan ikke rigtig gøre særlig meget. Har ikke ku arbejde i 1 uge nu, og min hjerne kører sindssygt rundt.
Katten har ikke lavet andet end at miave pga. hans far ikke er hjemme. Og det ser ud til at katten (Dario) lader det gå ud over mig, han er sur og gider ikke komme når jeg kalder. Han savner sin far. Men som jeg også sagde til katten´ Dario, hvad vil du have jeg skal gøre, mor har gjort ALT for at få far tilbage, men han ER fastbesluttet´. Problemet er som sagt, at jeg ikke længere kan være der for Dario, som jeg plejede, og det gør mig så ked af det. Men det føltes som om, jeg slet ikke kan overskue noget. Og det er så synd for katten. Min såkaldte kæreste, sagde til mig, at hvad jeg vil gøre med Dario, er op til mig selv.
I forgårs valgte jeg at ringe til dyrlægen og spørge ham om råd. Han ku desværre ikke hjælpe særlig meget, men sagde at jeg sku sende ham på dyr internat, hvis der ikke var andre som ku tage ham.
Jeg ringede til dyr internatet i går, og har registreret Dario til imorgen kl. 10. Han skal øremærkes derinde, og det betyder at han skal i narkose. Og Dario er en meget opmærksomheds krævende kat. Sidst han fik narkose, lå han på mit skød hele natten. Jeg TROR ikke han kan klare at komme i narkose, og vågne i et bur.
Nu sidder jeg her, og har en tid hvor jeg skal aflevere ham......MEN er ved at fortryde:-( Jeg ved IKKE om jeg nogensinde får min kæreste tilbage, for jeg VED at han bare spiller hård, fordi han selv er ked af det. Men er desværre fastbesluttet på det ikke længere skal være os:-( Jeg ved IKKE hvad jeg skal gøre med Dario, hvad er bedst for ham?......Han miaver fordi han savner Mikkel, og står ved døren og venter på ham. Men Mikkel kan ikke give ham sin fader-rolle mere.
Jeg VED IKKE hvorfor jeg er begyndt at fortryde.......Men jeg ved ikke hvad der er bedst for Dario.
Kære Brugere, dette år 2007 er meget uheldigt for mig. Og er virkelig sunket meget lavt. Og hver gang jeg kigger på Dario, får jeg dårlig samvittighed. Men tror ikke, han holder på et dyrinternat.
Hvad gør jeg......?
Elsker Dario over alt på jorden, men kan mærke at jeg er begyndt at svigte ham, og Dario selv, har det ikke godt. Det kan jeg mærke.
Kan I hjælpe mig?
Dario skal afleveres på internatet om 12 timer.......Hvad gør jeg.........
Dette er virkelig et råb om hjælp.....snøft
sep 2007
Følger: 1 Emner: 1 Svar: 3
sep 2007
feb 2006
Følger: 27 Følgere: 25 Katte: 3 Emner: 47 Svar: 489
feb 2007
Følger: 11 Følgere: 10 Katte: 2 Emner: 102 Svar: 957
Men hvor jeg glædes over Lones tilbud - håber også du tager imod det - så har du selv mulighed for at finde de perfekte ejere til ham...
Håber på opdatering
Kæmpe potekram og potetøst herfra
Sanne
sep 2007
Følger: 5 Følgere: 4 Katte: 1 Emner: 1 Svar: 6
håber det lykkes dig at finde et hjem til ham...!
sep 2007
dec 2006
Følger: 3 Følgere: 22 Katte: 5 Emner: 73 Svar: 1.154
flot siger jeg bare
feb 2007
Følger: 72 Følgere: 70 Katte: 5 Emner: 55 Svar: 1.632
feb 2007
Følger: 72 Følgere: 70 Katte: 5 Emner: 55 Svar: 1.632
feb 2007
Følger: 11 Følgere: 10 Katte: 2 Emner: 102 Svar: 957
Men for pokker, hvor er det trist...
Nu må I endelig ikke tage dette her som et surt opstød, fordi det er det ikke ( måske bare en smule bagklog) --> hvs jeg havde kat eller hund ville jeg nok ikke turde at flytte ind et sted hvor man ikke må have dyr,for netop tanken om at skulle af med dyret igen, det kan jeg bare ikke bære... OG ingen tvivl, jeg tror at Cecilie har det af H til.... Skidt at det skulle ende sådan
sep 2007
Jo, har været inde og tjekke på siden, om flere råd.
Min veninde, som ELSKER katte, har taget ham med sig, til jeg blir klar på benene igen. Følte det var bedst, for både ham og mig.
Mikkel har jeg stadig ikke fået tilbage, og har derfor valgt, at nu må jeg til at komme videre. Synes sgu stadig, det er for dårligt af ham.
Men nu skal I høre, jeg har fået en lejlighed om 3 uger, hvor man GERNE må have husdyr, så det er jeg glad for. Og jeg har undersøgt det. Så om 3 uger, har jeg nok styr på tingene igen.
Har det stadig super skidt, med alt hvad der er sket, og synes stadig alt er noget rod.
Har som sagt læst alt hvad I har skrevet osv. Men jeg har bare ikke haft lyst til at skrive eller snakke med nogen, kender I det?
Har simpelthen været nødtil at tænke over min situation, og mht katten. Afbestilte min tid hos dyr internatet, da min veninde og Dario (katten) fungere rigtig godt sammen. Så det var nok bedst for ham.
Tusinde tak, for alt jeres støtte....... Og skal nok holde jer opdateret, hvis der sker noget nyt.
I har været en kæmpe stor hjælp........
Med Venlig Hilsen
Cecilia
jun 2006
Følger: 71 Følgere: 71 Katte: 10 Emner: 147 Svar: 6.311
Det gør mig ondt med din kæreste at han vælger at være sådan en skid lige der.. Pøj pøj med at komme ovenpå igen...
sep 2007
Kan I hjælpe mig? 12 Timer tilbage:-(