{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
3.173 visninger | Oprettet:

Kan en kat "græde" {{forumTopicSubject}}

Vi har jo fået dejlige Zimba og ja det er gået lidt vildt for sig mellem ham og Mille specielt i går... Men i dag er de blevet bedre venner og jagter ikke hinanden så meget mere... Men Zimba virker ked af det, han går og leder efter noget og mjaver, er det fordi han savner sin tidligere ejer? Lige nu ligger han i sofaen og ser "trist" ud, (ved ikke om det bare er mig) han ryster ligesom om han fryser, men han ligger i solen, så det kan han næsten ikke fryse..
Han vil ikke rigtig snakke med os, han virker lidt fjensk overfor os, han hvæser og løber bare vi går forbi ham... Er det noget der bliver bedre med tiden? Mille er også begyndt at hvæse af os, men så snart Zimba ikke er i nærheden er hun lige så sød som hun plejer, men i går bed hun efter mig, og hun har ALDRIG nogen sinde truet eller bidt efter os på den måde... Er det normalt? Tror i tingene falder til ro efter nogle dage/uger?
Vil gerne vide hvad i mener *S*
Tina.

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Kan en kat "græde"
  • #1   11. apr 2005 Jeg ville tage Zimba til dyrlægen. Katte kan godt "sørge", men det er sjældent de ryster...

• #2   11. apr 2005 Minder lidt om min nye killing... hun har også rystet lidt, og været fjern. Hvilket undrer mig, da hendes tidligere ejer sagde at hun var utrolig kælen!! Men det er blevet bedre. Hun er dog ikke blevet go´e venner med Chenilla, og hvæser af hende..

• #3   11. apr 2005 Tror osse dyrlægen hjælper har oss to katte der hedder Simba og Mille

• #4   11. apr 2005 carina H:

Det var da et underligt sted at spørge om udfordringer... Men Chenilla og killingen vil gerne lege med..

• #5   12. apr 2005 Zimba og Mille blev sat sammen i søndags... Vi lod Zimba gå lidt ude i gangen, køkken og badeværelset lidt tid inden vi lod dem møde hinanden... Zimba er blevet mere rolig over for os, han lader os bare gå forbi ham ude at sige noget til det, vi kan bare ikke snakke med ham endnu... Sent i går aftes tog Zimba og Mille sig en ordenlig tur, det virkede som en blanding af leg og alvor.. Tror egentlig Zimba legede mens Mille virkede mere alvorlig, hun hvæsede og knurrede, og Zimba sagde ingenting... Her til morgen har de løbet lidt efter hinanden, og lagt på lur og på skift Mille efter Zimba og omvendt, det virker meget som leg her til morgen... De rejser ikke hår, Mille hvæser dog lidt ind imellem, men slet ikke så slemt som i starten.. Jeg håber virkelig at de kommer til at vænne sig til hinanden og kunne lidt hinanden..

Kommentér på:
Kan en kat "græde"

Annonce