{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
442 visninger | Oprettet:

BO m.... {{forumTopicSubject}}

... i hader ham måske... men han er faktisk den eneste der faktisk "BRUGER" karakterene siden alle andre bare giver 7... alle forventer at få 7 har jeg regnet ud... hvad hvis dette havde været et "film-anmeldelses" center... "JA! alle filmene er bare de bedste i verden"

personligt synes jeg 7 burde fjernes da der ikke findes en 7 skala... man skal bruge 5 skalaen som "film og spil" blade gør...

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• El løbehjul - skift af bremseklodser - kugoo g2 600 kr.
  • Flytterengøring 2.500 kr.
  • Samling af 2 garderober fra jysk 2.000 kr.
  • Manglende strøm i en væg og en toløbet kontakt, der ikke kan slukke i kolonihaven 880 kr.
  • Skift af bruse armatur 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  BO m....
  • #1   9. apr 2005 se hvad folk synes om ham

Hejsa..

Jeg bliver ved med at sende dit 3 tal retur indtil at du har givet en ordenlig forklaring på det 3 tal du har givet os... Og det er sku da for pinligt at du er nød til at nulstille dine stemmer op til flerer gange dagligt, fordi at du har givet så dårlige karakterer til folk... MVH Mette W..

06-04-2005 14:01:48

May-Britt N

det rAger heller ikke dig

og så bliver der ikke svarer på flere af dine dumme og uvidende kommentarer... det kan din hjerne slet ikke klare...

06-04-2005 14:13:00

Mette W

Hykler hvem !!!

Det er sku da dig der er for ondsvag, har ikke givet dig nogle karakter i meget lang tid, har derimod prøvet at få dig til at begrunde dit 3 tal til mig, vilket ikke lykkes før at jeg har givet dig 3 igen og i øvrigt har du stadigvæk ikke begrundet det !!!!
    At jeg har givet 4 igen til Helena, er fordi at jeg simpelthen syntes det er for ondsvagt at rose mine billeder, også give et 4 tal, kan forstå hvis hun syntes at de var af vildt dårlig kvalitet, så er det ok, men man roser ikke også giver et 4 tal, så undlader man helt at give en karakter i mine øjne... Og det er sku da dig der er en hykler, du vil jo ikke stå inde for de stemmer din kat for, men har så travlt med at retfærdiggøre din måde at stemme på, så ta dig lige sammen ik lille Bo.....

07-04-2005 05:47:40

Jannie Hald H

det var sådan set bare...

.. fordi at der var gået næsten 1½ måned og havde stadig ikke fået at vide hvorfor... må man indrømme: det er fandme provo... men har jo rettet det da hun ændrede min karakter til 4 som jeg ikke behøves en begrundelse for... tror faktisk det var en fejl smiley

Slet kommentar | Ret kommentar

07-04-2005 12:52:03

Jannie Hald H

forstod..

... det ikk helt men tak? =)

07-04-2005 22:25:36

Annika H

Hallo

Du må da selv vælge hvad du vil give i karakter, jeg spørg bare om en begrundelse, fordi jeg selv synes at min kat pusser er pænere end middel. Og fordi du er den eneste der har givet den karakter, så du er åbenbart den eneste der har den mening om min kat.
    Men det er også lige gyldigt, det betyder alligevel ikke rigtig noget, bare jeg selv synes om min kat, er det jo fint.

Mvh Pussers ejer

08-04-2005 17:11:09

pia J

hejsa

har lige givet et 7 tal til jer...........

08-04-2005 20:20:56

Mia Freja K

???

Kan du ikke li Maine Coon katte??? Jeg ændrer gerne dit 3 tal, hvis du også ændrer mit

08-04-2005 20:32:39

pia J

hva

kunne godt lige tænke mig at vide hvorfor min kat kun har fået et 4 tal fra dig .......

08-04-2005 20:35:49

pia J

du

nu skal jeg sige dig en ting. hvorfor fanden har du givet mine katte så lave piont. er du syg i hovedet. når vi andre er flinke at give din kat 7 tal. jeg er jo ikke den eneste du giver lave piont til .....

Skriv kommentar

• #2   9. apr 2005 JEG synes derimod han er flink hans begrundelser er gode og han gør intet forkert

• #3   9. apr 2005 Ja vil da gerne vide hvorfor min kat for 3 (middel)... prokker mig ikke vil bare gerne have en begrundelse for det.

• #4   9. apr 2005 ALLE KOMMENTARENE... se alt det lort!
    ALLE KOMMENTARENE... se alt det lort!

08-03-2005 15:56:31

Jannie Hald H

nåh....

... den er sød.... mer tekst og fler billeder ville være nice men velkommen smiley

08-03-2005 15:58:37

Yasmin R

Welcome

Sød misss!

08-03-2005 16:03:25

***Lille My*** c",) .

Velkommen

c",)

08-03-2005 16:14:33

Patricia B

Dejlig kat!

Har selvfølgelig budt velkommen : )

08-03-2005 16:17:49

Jannie A

dejavu

hm.... *snøft*

den ligner virkelig min gamle kat Simbo, som desværre døde sidste år. Hvor er den smuk!

knus Jannie

08-03-2005 19:51:52

Louise & Lars .

Velkommen

Dejlig kat du har der ;o) Han ser virkelig sød ud. Stort 7 tal fra os.

09-03-2005 08:50:54

May-Britt N

Hvor er han flot smiley

stort 7 tal herfra ....

10-03-2005 22:51:57

May-Britt N

"tak" for dit 3 tal

jeg har givet din 1. .................... Trist at der er nogleder ikke kan tåle at der er andre der har nogle smukke katte... og giver dem lave karater i ren og skær misundelse....
    kan se at du også har givet Cecilie´s smukke kat 3.... du har da íkke fo 5 øre forstand på at dømme.. jo det har du sikkert nok.... men du kan ikke klare at hendes kat er smukkere end din...............................................

11-03-2005 09:14:26

Anja K

hejza

man stemmer på denne her måde her inde! 1 er en meget grinm kat 5 er den er rigtig sød og nuttet 7 damm hvor er den kat bare den dejligste jeg har set. husk det ss du får 5 af mig fordi jeg syndes at din kat er rigtig sød hilsen Anja k

12-03-2005 22:42:45

Patricia B

Dejlig og charmerende kat...

Du får lige et 7tal af mig...

13-03-2005 19:26:09

CillePiin og Troll´en:) Min skat !

En rigtig Bimse

Flot farve den har.;) Smuk kat.. Har givet dig 5 da du mangler tekst!

Knus

13-03-2005 20:11:22

Camilla B

Dejlig kat smiley

Får den blå også en profil? smiley

13-03-2005 20:22:55

H & A N

Flotte katte!

"hvor ser han blød ud! Dette var min første tanke, da jeg så Bimse. Ved ikke hvorfor, men ser bare ud til, at han har sådan en dejlig blød pels. Dette gælder også "store" bror... virkelig flotte katte du har.

Mvh alle os

13-03-2005 20:47:38

CillePiin og Troll´en:) Min skat !

OkaY

Kan bare ikke se grunden til at du gir hende 1.. Der skal altså meget til før hun brokker ig sådan!

13-03-2005 20:56:48

. ~ * Cecilie * ~ .

mht

Med henblik på det bavl du skriver om mig... Jeg blev fornærmet over dit 3 tal fordi du som den ENESTE har givet Puma 3... Hun har ikke engang fået et eneste 4 tal.. Sys det virkede mærkeligt! Og spurgte derfor til det... men da der ikke var nogen GOD grund til det, så jeg det som nedladende og gik i forsvarsposition!
    Sys det er fair at give et 3 tal... men jeg måtte jo ikke give dig 2, fordi jeg sys min kat er pænere end din... så blev min tre'er til et 1 tal.. Hvem er så barnlig og bitchy? -Jeg spørger bare!

Men håber da en dag du vil fatte at denne form for galskab ikke kan betale sig og at du vil stoppe den såkaldte "krig" du har gang i!

Jeg, personligt, gider ikke dette lort mere og har derfor været retfærdig og givet din kat den stemme den fortjener! En 5'er!

Så er det op til dig om du vil være ligeså retfærdig!

13-03-2005 20:58:56

Mette P

bo har svaret på alle indlæggende om dig

bo m synes det er forkert at give så mange et taller er helt sikker på mange af kattene er pænere end et 1tal karinas kat er ihvertfald og selvom hun har givet din kat 3 skal man ikke gå ind oh bære den af og give den et 1tal karinas kat står ihvertfald til et 5tal selvom hendes prinsesse er død men altså selvfølgelig skal vi heler ikke tale grimt til hinanden men synes det er for dårligt af dig og jeg ville nok heller ikke give din kat mere end 4 da jeg ikke synes den er så pæn igen men vil jeg da ikke gøre hvis du bare går ind og giver min kat et 1tal for det så ja det er squ for barnligt og jeg har ikke noget imod dig da jeg ikke engang ved hvem du er men har været inde og kigge i kommentarer og synes hun har helt lov til et udbryd synes osse det er for dårligt helt enig herfra...

nej man skal selvfølgelig give hvad man synes er rimeligt men altså ingen katte har fortjent et 1tal synes jeg er der nogen man ikke specielt bryder sig om vil jeg mene 3 eller 4 selvom der ikke er så mange der fortjener et 3-4 men altså 1 er der squ ingen der fortjener mener jeg...

ja er enige med jer cecilie s kat er den sødeste killing jeg har set du er squ mærkelig bo kan godt forstå mange hader dig herinde du er virkelig en mærkelig en du stemmer ikke retfærdigt ville osse blive enormt hidsig hvis jeg var en af dem bo du er dum må jeg nok sige og kender dig ikke men kan se det...

bo synes ikke man skal have lov at snakke ondt om hinanden men du er squ meget irriterende ville jeg osse mene er enige med de andre herinde efter at have læst alle indlæggende kan godt forstå de er pisse sure på dig herinde slet dog alle dine 1taller og giv nogen retfærdige karakter istedet for...

ja synes jeg osse vi skal bare hygge os har osse oplevbet mange af de der negative hilsner pga et 5tal så men er ligeglad med om jeg får mindre tilbage af andre fordi jeg ved hvad min kat står for og det kan ingen billeder vise og det samme med hensyn til udf. de er squ osse underlige så ja lad os være glade herinde og sige ja vi ved da vores egen kat står for

13-03-2005 21:05:51

susan U

hej

Sikke en flot kat. kan godt li farven (creme smiley

Syntes også at det er et trick - det at de kommer når der er mad.... i vertfald når den står på dåsemad smiley

13-03-2005 21:28:20

sis M

sød

kat........

14-03-2005 10:13:41

Louise & Lars .

Hey

Fik den samme tanke som H & A N gjorde - hvor ser Bimse dog bare dejlig blød ud! Men ellers nogle dejlige og skøre billeder du har af ham, derfor får du et 7tal fra os ;o)

14-03-2005 12:25:07

Louise W

Sødde

misser, Tøffe sender lige et 7 tal.

14-03-2005 15:57:16

nadja I

Hej

Sød kat,flot pels.

21-03-2005 09:21:28

Betina J

Hejsa

Smider lige en 7 fordi vi ligner hinanden smiley

Hilsen
    Olfert

21-03-2005 10:56:44

Mette W

Hejsa..

Jeg kan se du er online, så vær lige så venlig at smide den komentar til min kat Tak...

21-03-2005 10:56:51

Mette W

Hejsa..

Jeg kan se du er online, så vær lige så venlig at smide den komentar til min kat Tak...

22-03-2005 15:21:33

/ * / TULLE/ * /

hmmm...

hvorfor får mester bare 4?????????????????

22-03-2005 15:23:32

/ * / TULLE/ * /

og

tiger har fået 3 !!!!
    vil ha en begrundelse!

22-03-2005 21:11:40

matt N

???

Hvorfor 5???

23-03-2005 20:27:34

nadja I

Hej igen.

Hov...havde glemt at give din kat poimt da jeg skrev en kommentar til din kat...men er nu givet.

23-03-2005 20:35:10

Camilla Brandt P

Haii....

Nåh hvor ser han dejlig blød ud... Har givet jer 7...!!! Vil du ik lige kigge forbi min kat og give point og kommentar...????

KnuZz Camilla og Pølle...

23-03-2005 21:16:14

flemming W

hej bo m

det er helt ok. jeg vel bare gerne høre hvorfor. nu hved jeg det. mvh fra os

23-03-2005 21:51:06

nadja I

Hejsa.

Super flot billede nummer 5 der hvor Bimse og hans store bror er sammen...smukke katte.

23-03-2005 23:33:23

Karina O 22 år, Odense .

Ja

Karakterskalaen er til for at blive brugt, men der er ingen mening med at overdrive brugen af 1-taller. Jeg mener at hvis man virkelig er katteelsker, som jeg, så er det begrænset hvor mange katte herinde jeg kan finde der fortjener karakteren "Lav".
    Og helt ærligt, synes jeg ikke at der er nogen grimm katte herinde, hverken døde eller levende. At nogen så har så dårlige billeder at man dårligt kan se katten er en helt anden sag, men disse katte skal også have karakterer derefter.

Mvh Karina

24-03-2005 00:06:17

Karina O 22 år, Odense .

1

Jeg har nu svært ved at se at de døde katte er så meget grimmere end de levende.
    Desuden er det heller ikke forbudt at oprette dem, som du hentyder til i dit indlæg. Jeg tænker på det du skrev med at katten og billederne skulle være ens egen.

Mvh Karina

24-03-2005 09:33:47

Mette W

Nå Mester...

Hvornår har du tænkt dig at komenterer det 3 tal du har givet min kat, du er hurtig nok på tasterne til at kritiserer døde katte osv, så hvad med at få fingeren ud og lige smide en komentar til mig, og osse rigtig god påske til dig....

24-03-2005 21:23:02

Rikke H

Kunne du tænke dig

at begrunde dit 1 tal?

25-03-2005 15:33:32

* Frida *

Hejsa bo..

Min kat frida, har fået nye billeder smiley
    vil du måske bedømme hende igen ?

Det håber jeg da smiley

Hilsen Mette, Frida og mogens missekat smiley

25-03-2005 18:15:12

Anne Cathrine Bro J

hej smiley

tak for 7 tallet..
    kan godt lide farven på din kat!

26-03-2005 17:42:11

Nora L

Hey Bo M !!

Hvorfor har du givet doffen 1 i karakter!!
    Jig vil have et svar nu!!

26-03-2005 17:42:14

Nora L

Hey Bo M !!

Hvorfor har du givet doffen 1 i karakter!!
    Jig vil have et svar nu!!

26-03-2005 17:46:25

Pernille <

Flot:)

Rigtig flot kat.... Og også nogle fine billeder... Har givet dig 7...

30-03-2005 13:54:01

Diana A

FUCK HVOR ER DU LATTERLIG!

hvorfor har du givetminkat 1.??? hvis du ikke kan li ham så LAD VÆR med at give ham en karakter når den skal være på1.. Katten er død.. jeg kan ikke tage nogle billeder.. Slet den karakter.!!

05-04-2005 18:10:28

Kristina E

Hvorfor....

Skulle emma ha et 3 tal? smiley

05-04-2005 18:12:32

Kristina E

...

billederne er i top, man kan se hende ordentligt, og hun er satme ikke grim.. smiley

05-04-2005 18:32:57

Kristina E

..

fordi jeg ikke havde set det i lauras profil, nok lidt nemmere hvis du skrev det i emmas?

05-04-2005 18:39:06

Kristina E

..

kommentar til emma i hendes gæstebog, og kommentar til laura i hendes..
    grunden til jeg gjorde det i forumet, var fordi jeg gik ind og kiggede i din profil og så hvor mange små karakter du havde giver til så mange andre katte, og læste gæstebogs indlæg, og så der var mange flere der ikke var tilfreds med dine karakter..

05-04-2005 18:51:36

Kristina E

..

synes godt nok du har en mærkelig måde at stemme på, at give 1 bare fordi katten er død? Det giver da ikke mening, folk har stadig lov til at sætte billeder ind af deres katte selvom de ikke lever mere, for at vise frem hvilken skønhed den var, men det er du måske for blind til at se?
    3 tal giver man hvis billeder IKKE er ordentligt, eller der ikke er nok tekst, synes fanme ikke det er en ordentligt begrundelse fordi du ikke kan lide gråstribet katte!!!!

05-04-2005 19:09:23

Patricia B

ok...

Giver du ikke Misser en karakter? Har givet Bimse 7 for tredje eller fjerde gang, ikke så nemt når du bliver ved med at slette karaktererne... (det sidste var ikke ment sådan at du skulle give det samme til Misser, stem hellere fair)

05-04-2005 19:15:30

Patricia B

ups, pinligt smiley

men takker for 7tallet så smiley

05-04-2005 19:54:27

Annika H

Hej

Hvorfor kun 3? spørg bare!

05-04-2005 21:21:35

Kristina E

..

katten er stadig personens, uanset om den lever eller er død!

det kan godt være du ikke sagde det, men du hentydet til det på den måde du skrev!

06-04-2005 08:59:19

simone*19* B

hej bo

må jeg ikke få en forklaring på 4 tallet har ikke noget imod det vil bare lige høre hvorfor hvis det er iorden??? og ikke noget med at hun er en almindelig kat af en eller anden farve fordi der er ikke nogen der er almindelig farvet katte de er alle forskellige har læst din kommentar til emma og det er enoget pjat, alle katte er forskellige og har deres egne aftegn.

06-04-2005 09:13:52

simone*19* B

hej igen

lagde lige mærke til at tinus og pjevser ikke har fået nogen karakter vil du ikke give dem plus forklaring hvis det er under fem, kun hvis du gider.

06-04-2005 11:23:26

May-Britt N

..................

Gider du dat klappe i Bo

Så længe katten ikke er betalt og den ikke er 12 uger endnu... så er det min............... og FIS SÅ A´... DU ER MEGET UØNSKET..............................

06-04-2005 12:25:26

Gitte Mosskov J

hejsa...

Flot misser, jeg er helt vildt med røde katte.....

06-04-2005 13:43:50

Mette W

Hejsa..

Jeg bliver ved med at sende dit 3 tal retur indtil at du har givet en ordenlig forklaring på det 3 tal du har givet os... Og det er sku da for pinligt at du er nød til at nulstille dine stemmer op til flerer gange dagligt, fordi at du har givet så dårlige karakterer til folk... MVH Mette W..

06-04-2005 14:01:48

May-Britt N

det rAger heller ikke dig

og så bliver der ikke svarer på flere af dine dumme og uvidende kommentarer... det kan din hjerne slet ikke klare...

06-04-2005 14:13:00

Mette W

Hykler hvem !!!

Det er sku da dig der er for ondsvag, har ikke givet dig nogle karakter i meget lang tid, har derimod prøvet at få dig til at begrunde dit 3 tal til mig, vilket ikke lykkes før at jeg har givet dig 3 igen og i øvrigt har du stadigvæk ikke begrundet det !!!!
    At jeg har givet 4 igen til Helena, er fordi at jeg simpelthen syntes det er for ondsvagt at rose mine billeder, også give et 4 tal, kan forstå hvis hun syntes at de var af vildt dårlig kvalitet, så er det ok, men man roser ikke også giver et 4 tal, så undlader man helt at give en karakter i mine øjne... Og det er sku da dig der er en hykler, du vil jo ikke stå inde for de stemmer din kat for, men har så travlt med at retfærdiggøre din måde at stemme på, så ta dig lige sammen ik lille Bo.....

07-04-2005 05:47:40

Jannie Hald H

det var sådan set bare...

.. fordi at der var gået næsten 1½ måned og havde stadig ikke fået at vide hvorfor... må man indrømme: det er fandme provo... men har jo rettet det da hun ændrede min karakter til 4 som jeg ikke behøves en begrundelse for... tror faktisk det var en fejl smiley

07-04-2005 12:52:03

Jannie Hald H

forstod..

... det ikk helt men tak? =)

07-04-2005 22:25:36

Annika H

Hallo

Du må da selv vælge hvad du vil give i karakter, jeg spørg bare om en begrundelse, fordi jeg selv synes at min kat pusser er pænere end middel. Og fordi du er den eneste der har givet den karakter, så du er åbenbart den eneste der har den mening om min kat.
    Men det er også lige gyldigt, det betyder alligevel ikke rigtig noget, bare jeg selv synes om min kat, er det jo fint.

Mvh Pussers ejer

08-04-2005 17:11:09

pia J

hejsa

har lige givet et 7 tal til jer...........

08-04-2005 20:20:56

Mia Freja K

???

Kan du ikke li Maine Coon katte??? Jeg ændrer gerne dit 3 tal, hvis du også ændrer mit

08-04-2005 20:32:39

pia J

hva

kunne godt lige tænke mig at vide hvorfor min kat kun har fået et 4 tal fra dig .......

08-04-2005 20:35:49

pia J

du

nu skal jeg sige dig en ting. hvorfor fanden har du givet mine katte så lave piont. er du syg i hovedet. når vi andre er flinke at give din kat 7 tal. jeg er jo ikke den eneste du giver lave piont til .....

• #5   9. apr 2005 annika... det er bare iorden men nogle hader ham jo smiley

• #6   9. apr 2005 Han må jo ligesom begrunde hvorfor folk kun får 3, det er jo ikke særlig meget... Derfor har jeg spurgt ham, men har ikke rigtig fået noget ud af det, for han svarer ikke tilbage. Må også indrømme at han har fået samme karakter, pga han ikke begrunder hvorfor min har fået det, og fordi jeg heller ikke synes hans kat er perfekt til et 7 tal.

• #7   9. apr 2005 annika... her er det han skrev til Mulle... passer måske osse til din smiley Re 3

Der er så mange andre der har fået forklaringen og jeg troede at du også havde fået den. Undskyld den manglende kommentar.

Menere at gråstribet katte er meget almindelige/udbredte, så derfor middel (3) hverken fordi Mulle er grim eller smuk. (ok lidt buttet, men det påvirker ikke karakteren)

Mvh
    Bo

• #8   9. apr 2005 Oki havde jeg ikke set.. Men som jeg så skrev til ham (Men det er også lige gyldigt, det betyder alligevel ikke rigtig noget, bare jeg selv synes om min kat, er det jo fint.)

• #9   9. apr 2005 annika... det er rigtigt smiley

• #10   9. apr 2005 jep smiley Hun er en dejlig kat.

• #11   9. apr 2005 ja... det er Mulle jo oss... skal faktisk kun have en begrundelse for 1 taller.... for der er det nok dårlige billder smiley

• #12   9. apr 2005 1 taller Ja eller katte der ikke der deres egne.

• #13   10. apr 2005 Hooold da kæft mann en masse tid du må have brugt på det her!!?
    Ja, et 1-tal må sgu da være fornærmende at få, men dem, der får 4 og 5 skal fandme ikke brokke sig!!! Lad være med at FORVENTE at jeres katte skal ha 7, det er altså en meget høj, god karakter, som burde tages lidt mere seriøst. Kan godt se at folk er trætte af alle de 3-taller Bo m også har givet (der i blandt mig selv) .. meen, det er dog en middel karakter, må vi lige huske på. Folk er selvfølgelig kun trætte af at få 3, fordi det er meget vigtigt for hver i sær at ens kat ligger så bedst placeret som muligt! - Og lad nu være med at modargumentere mig, eller skrive en dårlig kommentar tilbage, for jeg tar IKKE Bo m´s parti, jeg prøver kun at se fornuftigt på det..

• #14   10. apr 2005 JEG tager derimod bos parti da han intet gør galt... han er jo faktiske den eneste der stemmer fair må man sige

• #15   10. apr 2005 Synes egentlig ikke du kan være bekendt at sige, at han er den ENESTE der stemmer fair. Det er der sikkert også mange andre der gør, som ikke nødvendigvis deltager i denne debat.

• #16   10. apr 2005 Jannie du har da også selv skrevet til ham og brokket dig...
    Heg har også haft en lille diskussion med Bo angående alle hans 1-taller, som han giver døde katte og en overgang også en stor del af de levende. Det synes jeg ikke er fair.

Jeg har dog ikke brokket over at mine døde katte har fået 1, da jeg kender hans holdning til det og må acceptere at hans mening er en anden end min. Mine andre katt har fået lidt forskelligt, mellem 3 og 5 mener jeg, og da jeg går ud fra at det er ærlige bedømmelser, har jeg også smidt en fair stemme til hans katte, der er uafhængig af de karakterer han har givet mine. Jeg gider ikke det der pis med "Du får 1 til jeg har fået en forklaring" eller "Du skal ikke komme at tro at dine katte er smukkere end mine, så du får det samme som du har givet mine, for du er bare misundelig." osv.
    Det er simpelthen for barnligt.

• #17   10. apr 2005 Jannie du har da også selv skrevet til ham og brokket dig...
    NEJ jeg spurgte ham bare hvorfor mulle havde fået 3... jeg fik et svar og er glad smiley

• #18   10. apr 2005 Og jeg har ikke spurgt om en begrundelse for de 3-taller mine katte har fået, så du skal ikke skære alle over én kam ved at sige at ALLE brokker sig over ham, og ved at sige han er den eneste der stemmer fair. Det er jo ikke rigtigt.
    Der er godt nok mange der smider om sig med 7-taller, men mange andre er meget kritiske.

• #19   12. apr 2005 Vi er vist lidt "slemme" til at give for mange 7-taller smiley

Bo M har givet vores Saybia (gråstribet) 3 og vi svarede igen ved at give Bo M´s kat det 7-tal, som den fortjener i vores øjne ;-).

At han kan bringe så manges tis i kog, er os ubegribeligt. Han stemmer efter sin egen overbevisning og det er fair nok.

Vi forsøger at nuancere vores stemmegivning en smule og bruge om ikke hele skalaen så dog det meste smiley

Vi ændrer ikke tidligere stemmer, men vil fremover være mere kritiske, så det ikke bare bliver en gang rygklapperi det hele.

Til de der ser "Scenen er din" kan man sammenligne de fleste af os med Etta Cameron og Bo M må så være Mads Vangsø smiley

Kommentér på:
BO m....

Annonce