Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Samle en seng 500 kr.
  • Græsslåning + små klip af busk 600 kr.
  • Fræse havestykke 1.625 kr.
  • Vinduespudsning inde og ude 700 kr.
  • Sætte 2 lamper til og hænge dem op. 1.000 kr.
  • Hjælp til hænge tv op , har forsøgt selv , men det mislykkedes lidt . . derfor brug for hjælp til at rette på det . Har ikke boremaskine eller skruemaskine og det er murstensvæg . 300 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  har I en klatrevæg til misserne?
  • #1   21. sep 2018 mine nøjes med et klatretårn, men kunne sikkert godt dyrke en hel væg........... det er der bare ikke plads til i det lille hjem. de må nøjes!

• #2   21. sep 2018 Nej hvor fin - luksusdyr smiley

• #3   22. sep 2018 Mine har nok ikke behov for et klatrevæg. De har et xxl kradsetræ, et xl kradsetræ, en xl kradsetønder og to små kradsetræer plud det løse af diverse sovepladser, huler og hængekøjer.

• #4   22. sep 2018 Min veninde har en fantastisk klatrevæg, men desværre har jeg ikke en selv smiley Væggene kan ikke holde til at man sætter andet op end billeder.
    Mine har 2x XL træer fra Natural Paradise, en XL kradsetønde og et gulv til loft kradsetræ. Jeg har også en del reol som er i forskellig højde så de kan komme op på diverse skabe, der har jeg lagt bademåtte på reolerne, de elsker at sove der :3

• #5   22. sep 2018 det er mest ved et tilfælde at jeg har fået den lavet. det startede med et kradsetræ. så blev der sat en hylde og senere en mere. Og så har jeg flyttet kassen og en hylde mere fra 1. sal
    ja så ligner det nu en hel klatrevæg til kattene

endelig har jeg da hellere ikke brug for den. For har to store kradsetræer, en stor kradsetønde,+ alt det løse. Og så har de store stammer i løbegården
    men vi bruger ikke udestuen til ret meget. jo kattene bruger den fordi det er den vej de kommer ude i løbegården. ud over væggen har de også to kradsetræer der ude.
    men er da rigtig glad for det
    og kattene elsker den. for så kan de rigtig holde øje med fuglene på taget

• #6   22. sep 2018 Ja og endda i Tørvejr smiley

• #7   22. sep 2018 nemlig
    smart når nu de ikke gider at gå ud i løbegården - bare fordi det blæser/regner/sner mm

Kommentér på:
har I en klatrevæg til misserne?

Annonce