Jeg er ved at blive tosset {{forumTopicSubject}}
Min eller så fantastisk dejlige kat har fået den idotiske dumme vane at urinere alle mulige mærkelige steder. Han er kastreret og har ellers ikke gjort det før. Han gør det OGSÅ i kattebakken - det er sådan 50/50. Jeg rengør hans katte ved at fjerne klumper hver dag og skifter den helt 1 gang om ugen. I starten var det kun hvis der lå noget på gulvet han tissede - men nu er det ligemeget! han gør det midt på gulvtæppet eller på en plastpose. Alt er snart skrubbet ned i rodalon.... og han bliver bare ved.
Han skal til dyrlæge og tjekkes for blærebetændelse og andre skavanker i det område - dyrlægen mente nu ikk det var dét eftersom han også stadig tisser i bakken.... (havde han ondt og forbandt bakken med det - ville han højst sandsynligt slet ik gå derind)
Jeg er ved at blive gak - det er ik til at leve med! Hvad i alverden skal jeg gøre!?
apr 2005
Følger: 1 Katte: 2 Emner: 7 Svar: 37
nov 2006
Følger: 28 Følgere: 27 Katte: 12 Emner: 8 Svar: 313
Men vis det viser sig at han er rask, synes jeg at du skal tænke på hvilken ting som er nyt i dit hjem, det kan nemlig godt udløse urenlighed.
Det kan være ting som nyt kattegrus, nye naboer, nye dufte, osv osv, nogle anden er det de meste mærkelige ting som kan udløse urenlighed hos katten. :0/ Det gæller bare om at finde det.
apr 2005
Misha: Hvis man så finder nye ting der genere ham - så kan jeg ikk bare fjerne dem afhængig af hvad det er... hehe... vil problemet forsvinde af sig selv? Kæresten er ikke så overbærende som jeg er og det skaber en del gnidninger...
nov 2006
Heidi N.
for det meste vil problemet være løs vis men fjerne årsagen, til det.
I mellemtiden kan du fjerne lugten med eddike eller produktet Pisk væk.
Kan godt forstå at din kæreste ikke syndes at det er hyggelig, men han må indse at katten ikke gør det for at gøre ham ondt, men at den er usikker på et eller andet.
I skal huske at der er en årsag til urenheden, og at den kan findes vis I tænker jer om. ;0)
apr 2005
nov 2006
apr 2005
nov 2006
apr 2005
jul 2007
Følger: 25 Følgere: 28 Katte: 8 Emner: 72 Svar: 573
Har egentligt ikke så meget nyt at tilføje andet end at vi har prøvet det ved en blærebetændelse samt en hunkat i løb.
vi rensede af med et specielt produk som fjerne næsten al lugt og har ikke været generet siden da....vi var nemlig meget nervøse for om de så ville gå tilbage til de steder som de havde tisset.
Held og lykke med ham...for ja det er ulidelig når en kat tisser eller strinter over alt.
anna
Jeg er ved at blive tosset