{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
5.589 visninger | Oprettet:

hvad skal jeg gør (kat stukket af hveps) {{forumTopicSubject}}

min lille kat er lige bleven stukken af en hvips og inden for max 20 min er han pote bleven dobbel så stor og han vil ikk stytte på dem

men min veninde side at ikk sker nået ved at en kat bliver stukket....

men vil heller lige være lidt mer sikker ..

så kan i hjælpe mig med om det kan være farligt eller ikk

mange tak

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  hvad skal jeg gør (kat stukket af hveps)
  • #1   14. aug 2007 Hvis det bare er på poten skal hævelsen og smerten nok fortage sig.
    Du ved muligvis selv hvor ømt det er at blive stukket af sådan én - det samme synes din misser jo.
    Hvis det havde været i munden skulle man straks være lidt mere på vagt, da det som sagt hæver op, og dermed kan blokere for luftvejene.
    Du kan evt. læse lidt om det inde på ... jeg mener det er "dyrlægevagten.dk"..

• #2   14. aug 2007 bare iorden.... det er første gang jeg bruger frumet

• #3   14. aug 2007 oki ... manget tak for det i har skerven ... holder også øje med ham

• #4   14. aug 2007 Min Dufa blev også stukket sidste år, men hævelsen havde allerede fortaget sig helt den efterfølgende dag og der var ingen mén.

Dog kan jeg læse lidt inde på nettet at man gerne skal have broden fjernet i tilfælde af at der skulle sidde sådan én inde i katten. - men det fik jeg da i grunden ikke gjort ved Dufa..
    Er det ikke også kun bier der efterlader en brod?? Ja nu bliver jeg da i tvivl.
    Ring evt. og hør din dyrlæge i morgen tidligt. Det skader jo i hvert fald ikke.

• #5   14. aug 2007 Jeg ville lige ringe til dyrlægen og tale med ham for en sikkerhedsskyld...Men hvis du snart er en ½ time siden og han stadig virker normal i sin opførsel,altså bortset fra poten,så sker der ret sikkert ikke mere end det.
    Men hold ham inde i nat og tjek ham en gang eller to i nattens løb.

• #6   14. aug 2007 han virker normal.. og spiser også... så tro at det ikk så alvorligt igen,,, men ville bare lige være sikker

• #7   15. aug 2007 Hvis hans pote er dobbelt så stor, hvorfor ringer du så ikke til dyrlægen?

Kommentér på:
hvad skal jeg gør (kat stukket af hveps)

Annonce