{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
819 visninger | Oprettet:

Kræsne katte {{forumTopicSubject}}

Min Tiger er utrolig kræsen, faktisk vil hun kun have dåsemad og tørkost blandet i dåsemad. Har forsøgt Royal Canin til kræsne katte - det smagte kun godt første gang, så det gik vi fra igen.. Nogen forslag? For hun er altså lige i det slankeste, og ville gerne have tørkost fremme til hende hele tiden..
Det samme gælder hendes ene killing - dyrlægen har tilset den, men intet i vejen udover kræsenhed...

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Kræsne katte
  • #1   14. aug 2007 lundkvist: Jo, men det har jeg også. Prøvede en Royal til kræsne katte og en til perserkatte. Den til perserkatte ville hun slet ikke have..
    Det til kræsne katte ville hun godt den første gang. Fx kan hun bedre lide Røde katte end Whiskas (tørkost), men hun spiser bare ikke nok af det..

Feder tun??

• #2   14. aug 2007 Uff,hvor jeg kender det...Min Aida er det mest kræsne,hun har aldrig spist så meget som en eneste bid tørfoder.Så har hun fået råfoder kombineret med div.typer vådfoder og ligenu gider hun kun spise vådfoder fra Hill's/Science Plan,de der poser med 100 gr.i,det der er jo ikke meget mad i,så det har resulteret i at hun vil have mad 3-4 x i døgnet...
    Jeg skal ALDRIG mere have en kat,der ikke spiser tørfoder..!!!

• #3   14. aug 2007 Creme fraise tror jeg godt, at hun vil ahve smiley Med torskerogn i:)

• #4   16. aug 2007 Vi fik på et tiddspunkt også en kræsen kat....men det er heldigvis slut....desværre ved jeg ikke lige hvordan det gik til....så ingen gode råd herfra desværre.

Men vi har altid forskellige slags tørkost stående fremme...af den gode slags.
    om aftenen får de evt. råt/dampet kød/fisk eller fx. felina porta 21 på dåse. Dåsemad er ikke specielt nærrende og meget lidt sundt for tandkødet.
    Felina porta 21 minder meget om fx. kogt kylling og er et rent produkt.

Knus anna

• #5   16. aug 2007 Silke er ekstrem kræsen, Jeg var rundt for at købe lidt af alle de forskellige slags, da vi fik hende " dog ikke lavprisfoder" Vores katte har nu fri adgang til 4 forskellige slags. Vi har lige prøvet Iams, men de vil overhoved ikke røre det.

Kommentér på:
Kræsne katte

Annonce