Kødben til tumlingerne ;D {{forumTopicSubject}}
Heej alle!
Ja, nu er vores Chili begyndt at bide i alting, inklusiv vores ben, fødder og hænder, fordi hun er begyndt at tabe sine tænder. Og hun har nogle ting hun foretrækker at bide i; Overstående legmesdele, blyanter, grydeskeer (når hun får listet sig op på bordet når vi ikke lige er der) og andre ting hun bare ikke skal bide i.
Så jeg og min mutter var ude at handle ind i Bilka i dag (og aldrig har der været SÅ mange mennesker i Bilka. De måtte bruge et helt græsareal for at få plads til alle bilerne, som slet ikke var parkeringsplads) og så kom vi jo lige forbi katte- og hundeafdelingen. Så fandt vi et lille tykkeben der hedder 'Pedigree Rodeo Twister with Chiken.' Det er et lille, tynd tykkeben der består af det samme som katte- og hundemad er lavet af, bare hårdere og med mere smag. Det er to stykker der er snoet omkring hinanden så det bliver til en twistet 'slikkepind'.
Så prøvede vi at købe sådan nogle, bare for sjov, og Chili er helt vild med dem! Så da jeg kom hjem sad jeg med hende, mens hun ivrigt tykkede i den hårde masse. Når hun så engang imellem var ved at tykke et stykke af, fjernede jeg det lige så hun ikke spiste det. Hun havde jo lige fået mad. Men det er så lille og tyndt og nemt at bide i, at en tumlingekilling på 4 måneder sagtens kan tykke lidt i det, hvis den har ondt for tænder.
Det var lige sådan et lille råd herfra, hvis der er nogle af jer der har samme problem med jeres småkatte =)
Der er endnu ikke skrevet kommentarer
Kødben til tumlingerne ;D