801 visninger
|
Oprettet:
Igor kaster op ! HJÆLP ! {{forumTopicSubject}}
Ja, overskriften siger sig selv. Her de sidste 4-5 dage har Igor været lidt afvisende, sur, men alligevel også været ved godt mod i ny og næ. Men han kaster maden op vi giver ham, selv når det er helt frisk, han hyler om natten om morgen højlydt. Det plejer han aldrig at gøre. Her til morgen vækkede han min kæreste og jeg, jeg gik ud for at tjekke ham, og 2 min efter kastede han op på gulvet, han så også lidt bedrøvet ud bagefter.
Kan det være varmen ? Eller er han blevet syg ?
Håber nogle kan hjælpe.
maj 2007
Følger: 9 Følgere: 8 Katte: 2 Emner: 10 Svar: 304
nov 2006
Følger: 11 Følgere: 10 Katte: 1 Emner: 16 Svar: 250
Vi også bidt mærke i at han har prøvet er synke snore og vores hår. Alt hvad der er langt og tyndt.
Vi ringer til lægen med det samme.
maj 2004
Følger: 22 Følgere: 21 Katte: 6 Emner: 89 Svar: 491
aug 2007
Følger: 9 Følgere: 7 Katte: 2 Emner: 8 Svar: 124
jun 2006
Følger: 18 Følgere: 16 Katte: 4 Emner: 117 Svar: 1.283
nov 2006
Jeg kommer med en opdatering iaften, han skal til dyrlægen 18.30. Så der er lidt tid endnu, håber han bliver rask igen snart.
Han drikker faktisk utrolig meget vand, spiser normalt, det ryger bare op igen, stakkels knægt.
Dåse slaven og siameser drengene :
Ja, go ide ! Det tænkte vi også på, vi købte noget vi selv skulle vande, da græsset kom op efter en uges tid, interesserede det ham slet ikke. Men vi prøver igen.
Ved nogle hvor man kan få færdig vokset katte græs ?
Min mor nævnte noget med at der evt kunne sidde en hårbolle fast, nu har vi haft ham i 1 år, og har faktisk slet ikke set ham kaste en hårbolle op. Måske kunne hun have ret ?
nov 2006
Igor kom desværre ikke til dyrlægen idag, da min kæreste ikke kunne hente mig for at bringe ham i tide. Men vi har fået en ny tid imorgen !
Fra kl 13 til 19 har han sovet tungt på spise bordet ved vinduet, han har det tydeligvis heller ikke for godt i varmen. Han har ikke rigtig spist andet end bacon. Men nu må vi se hvad de siger imorgen. Håber bare det er en hårbolle eller noget andet småt han fejler..
nov 2006
Følger: 2 Følgere: 1 Katte: 2 Emner: 13 Svar: 39
nov 2006
Følger: 35 Følgere: 33 Katte: 2 Emner: 15 Svar: 1.411
Ja,undskyld mig,men den stakkels kat er en rigtig *skidtmads*,det er synd for ham.
nov 2006
Det var lige i sidste øjeblik min kæreste ringede og aflyste, det ville jeg ikke kunne have nået alligevel. Så jeg havde nok bare fået en tid dagen efter.
Jytte S :
Jeg foder ham ikke med bacon hver dag. Men det er det eneste han ville have lige den aften, han skal da have lidt i maven, så den ikke bliver totalt smadret. Jeg er ked af at høre det med din gamle kat, desværre kan man ikke finde ud af alt hvad sin kat fejler, og det er møg iriterende, men vil jo gerne være der for dem.
Men Igor blev rask igår ! Lige fra da han vågnede styrtede han rundt, spiste mad i store mængder, drak vand så det basker, og har lige siden været sig selv, han har det bare svært ved varmen, og jeg tror jeg har fundet ud af hvorfor han kastede op, vi havde noget mad i skålen han ikke havde spist op, (skal lige siges vi har 27 grader i lejligheden) jeg læste at efter 1 - 2 timer kan maden blive dårlig. Ahhh tænkte jeg, så nu får han en spise skefuld af gangen, så det ihvertfald ikke når at blive dårligt.
Super dejligt når en kat kan kurerer sig selv !
maj 2004
Følger: 22 Følgere: 21 Katte: 6 Emner: 89 Svar: 491
Kom du til doktor dyr eller er Han blevet rask igen den lille??
nov 2006
Men Igor er rask ! Han er ihvertfald den goe gamle Igor igen.
Igor kaster op ! HJÆLP !