Livmoderbetændelse - Opdateret ! Livmoderbetændelse - Opdateret !
Jah, lavede dette indlæg igår: http://www.kattegalleri.dk/html/for_messageDetail.asp?MSG_ID=26103
Der var mange der gerne ville høre hvordan det gik, hvilket jeg er meget glad for..
VI har lige været hos dyrlægen.. Hun har fået det meget bedre idag, har været meget ude og spist meget.. Men vi havde bestilt en tid igår, og var så afsted.
Dyrlægen sagde, at hun ikke havde feber, og at hun virkede kvik nok.. Så nu er hun på antibiotika pencilinkur, og hvis ikke hun får det bedre af det, ska hun sterialiseres (staves?), hvis vi har penge nok til det.. Ellers ska hun aflives.
Men dyrlægen mente, at det ikke var akut livmoderbetændelse,. Måske noget begyndende noget, men det kunne pencilinen gøre noget ved..
Så håber virkelig hun får det bedre, hun er hvertfald træt nu, for køreturen var ikke det hun syntes bedst om.. Hehe..
Er glad for så mange har hjulpet til, og kommet med råd og vejledning.. HVa skulle vi gøre uden jer på Kattegalleri?
Tak for hjælpen, og tak for bekymringen til Ronja..
feb 2005
Følger: 246 Følgere: 240 Katte: 4 Emner: 470 Svar: 2.934
Men hvorfor aflivning, hvis I ikke har råd? Kan I ikke få kredit?
Det staves sterilisering eller neutralisering (sidstnævnte kan bruges både om hanner og hunner).
God bedring - og tag nu ikke livet af hende, fordi I ikke har penge nok. Det er livet for værdigfuldt til!
Poteknus herfra.
apr 2007
Følger: 8 Følgere: 7 Katte: 4 Emner: 15 Svar: 26
feb 2005
Følger: 246 Følgere: 240 Katte: 4 Emner: 470 Svar: 2.934
dec 2006
Følgere: 102 Katte: 2 Emner: 68 Svar: 9.943
Bliver man frosset for at skrive noget om økonomi? (Nå, det finder jeg så ud af). Killinger og/eller p-piller er jo alligevel dyrere i det lange løb, så jeg forstår ikke prioriteringen. Og det er jo da synd og usundt for katten at gå fertil rundt. SU eller ej, så synes jeg under alle omstændigheder, at det kunne være en ide at spørge dyrlægen, om en afdragsordning til neutralisationen.
Og hold da OP, hvor vil det være synd for en teenagepige at skulle miste sin kat pga. forældres økonomi!
feb 2006
Følger: 9 Følgere: 8 Katte: 2 Emner: 73 Svar: 463
dec 2006
Følger: 17 Følgere: 17 Emner: 93 Svar: 1.676
apr 2007
dec 2006
Følger: 3 Følgere: 22 Katte: 5 Emner: 73 Svar: 1.154
det hjælper at ha en rigtig god dyrelæge som har forståelse for at penge er ikke noget der hænger på træerne ,,,, vi her hjemme er oxo på SU såååå det er ikke penge vi har flest af men vores dyrelæge er god og de ved at pengene kommer så kan vi ellers betale det vi har råd til når vi har råd ,,,,,
dec 2006
Det er da dejligt at høre, at katten kan blive neutraliseret!
Nu ved jeg ikke hvilken dyrlæge I vil bruge, men der er i hvert fald en dyrlæge, man absolut skal undgå, så tjek dyrlægens navn på nettet.
apr 2007
Hvem er denne dyrlæge ?
dec 2006
jun 2006
Følger: 18 Følgere: 16 Katte: 4 Emner: 117 Svar: 1.282
Livmoderbetændelse - Opdateret !