783 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 5 Svar

øjen betændelse øjen betændelse

hejsa

nu hvor jeg alligevel ikke kan sove så har jeg et spørgsmål ........

har jo 2 små piger på 2 uger og den ene er plaget af øjenbetændelse ,,,,, har fået dråber fra dyrelægen og har dryppet hende 2 gange om dagen og inden da er det jo blevet vasket med kogt vand hmm men jeg kan ikke rigtig få bugt med det og den lille pige har endnu ikke fået rigtig øjne endnu og det er jo ikke nemt for hende når de hele tiden lukker af betændelse .... jeg har nu prøvet at vaske det flere gange og så stadig kun dryppe det 2 gange det hjælper stadig ikke ,,,, hendes søster havde det i det ene øjen og det forsvandt meget hurtigt .... kan det ha noget at gøre med at den ene har meget hurtig åbne øjnene så det får luft ???
er jo ret synd for den lille pige *SS*

Belugahval forskrækker lille dreng
Slå lyden til
00:00
/
00:37
LIVE

NOW PLAYING

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Garderobe 500 kr.
  • Hjælpe til 16 fjedre i trampolin 500 kr.
  • Hang TV 600 kr.
  • Hænge TV op på væg og sætte til (har kun el-ledning) 500 kr.
  • Vi har en lampe med lyd dæmper funktion, der ikke helt virker 500 kr.
  • Nedtagning af lamper 2.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  øjen betændelse
  • #1   30. jul 2007 Da jeg boede hjemme ved min mor , og vores killinger havde øjenbetændelse , lavede vi altid kamillethe , afkølede det og vaskede øjnene i det... Ved ikke om det er et råd man bruger , men det hjalp nu ellers rigtig godt smiley

• #2   30. jul 2007 lav noget kamille the lad det blive lunken/kold og vask derefter øjet i det, det hjælper, men vær opmærksom på at hvis 1 kat har det kan det hurtig smitte til de andre.
    Jeg bruger altid kamille the til alle mine dyr hvis de får øjenbetændelse, det kan jo bruges til alle slags dyr og til mennesker *S*

• #3   30. jul 2007 Kamillethe vil jeg fraråde at bruge. Selv ville jeg bruge kogt vand - evt. tilsat lidt salt, men jeg går udfra, at et er det, du selv har forsøgt dig med Ditte.

• #4   30. jul 2007 britta læste lidt om det hmm og der står at katten både kan nyse og miste ædelysten og det gør og har den lille ikke og dens søster fik oxo øjen betændelse og det var væk etfter 2 dage... men selvfølgelig vil jeg lige vende det med min dyrelæge ..bare for at være på den sikre side *SS*

• #5   30. jul 2007 britta ja det har jeg og det virked efter 2 dage på den ene pige

Kommentér på:
øjen betændelse

Annonce