{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
587 visninger | Oprettet:

udstilling/manglende stamtavle. {{forumTopicSubject}}

Nu er det 99% sikkert at jeg skal til udstilling i Bogense. Har fundet et sted at overnatte med de små .
Der er tilmeldings frist d. 12 august..
Men problemet er at min lille bandit ikke har fået sin stamtavle endnu.. Hvad gør jeg hvis jeg ikke når at få den inden tilmeldings fristen??

knus

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  udstilling/manglende stamtavle.
  • #1   29. jul 2007 Det er ikke noget problem,jeg har heller ikke fået stamtavle på 2 af mine katte.Til gengæld har jeg fået en bekræftelse på at de er søgt,sådan en har du vel også fået ? Den tager du bare med og husk endelig vacc.attesten,ellers kommer du ikke ind.Udstillingsfolkene ved godt,at rigtig mange opdrættere mangler stamtavler på deres katte,

• #2   29. jul 2007 Som Hanne N skriver tager du bekræftelsen med om at du har søgt stamtavle samt vacc. attesten.

Sidst vi var afsted havde vi Egon Olsen og hans søster Eleanor med, her havde jeg hverken stamtavle eller bekræftelse da min klub var noget langsomme i optræket her, men det gik og vi havde en dejlig udstilling smiley

Held og lykke

• #3   29. jul 2007 tak tak..

jeg har ikke fået en bekræftelse på de er søgt.. Men jeg melder da til også kan de jo bare tjekke op på det..

takker for hjælpen

Kommentér på:
udstilling/manglende stamtavle.

Annonce