Faris Faruq er kommet hjem i dag {{forumTopicSubject}}
Kære alle brugere af kattegalleri.
Vil blot dele min uendelige glæde med jer over, at vi i dag har hentet Faris Faruq hjem.
Mage til kærlig og tillidsfuld killing skal man lede længe efter. Gik lige ud af transportkassen med højt løftet hale og anede nærmest et smil om munden på ham, aj, det kan vist ikke lade sig gøre. Han har allerede stjålet vores hjerter, (det gjorde han nu for lang tid siden, da vi så ham første gang) og vi forventer mange dejlige timer sammen med ham.
Samtidig en tak for den fantastiske opdrætter, vi har købt ham af, Na'zyia - May-Britt Nørgaard.
May-Britt det er tredie gang, vi køber kat hos dig og det er der en grund til. Dine katte er utroligt smukke og så har de et sind, som er helt fantastisk. Samtidig bliver vores små inden overtagelse passet som små prinser og prinsesser og det fortjener du stor ros for.
Ja, ville egentlig bare fortælle, hvor glad jeg er, er ikke til at skyde igennem....
jan 2006
Følger: 22 Følgere: 63 Emner: 421 Svar: 4.876
ja ingen tvivl om at mb laver nogen helt vildt lækre killinger.
jul 2006
Følger: 14 Følgere: 12 Katte: 6 Emner: 11 Svar: 1.784
okt 2006
Følger: 47 Følgere: 43 Katte: 5 Emner: 268 Svar: 5.593
Han er nu også såååååååå sød ;-))))
jul 2006
Lars har vagten hos ham nu, er ved at koge kylling til den lille trold, så han kan få sin aftensnack.
Og MB glæder mig til, at du kommer og tilser dine små...
:-)))
jul 2006
mar 2006
Følger: 15 Følgere: 14 Katte: 4 Emner: 152 Svar: 1.677
Ja han er rigtig lækker og smuk.. har jo haft fornøjelsen af at nusse ham.. *Ss*
Dejligt at det er gået så godt at flytte ham hjem.. krydser fingre for at det går lige så let på mandag når jeg henter Fernando.. er jo en noget længere tur..
jul 2006
Så jo din store trold i går, han er godt nok også dejlig og kan godt forstå, at du glæder dig.
Turen er lidt længere, ja, men det skal nu nok gå. Glæder mig til at høre, hvordan det går.
jul 2006
Men I ved jo begge hvordan det er at få sådan en lille charmetrold hjem...:-)) -
Og Pernille: Tak for den fine, fine karakter, jeg synes jo selvfølgelig, at den er velfortjent :-)))
Faris Faruq er kommet hjem i dag