{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
753 visninger | Oprettet:

Så kom killingerne afsted til dyrlægen {{forumTopicSubject}}

Jep i går smed jeg sku de 6 små til dyrlægen, jeg kunne ikke blive ved med at tror på at det medicin (zoolac) virkede... deres slimhinder var også begyndt at blive op hævet og røde... så dem fik de ind igår, jeg fik dem så med hjem i går eftermiddags hvor de nu er kommet på antibiotica 2 gange dagligt, samt øjnvæske til de værdst ramt 2 gange dagligt.. ja det for at det ikke skulle være løgn havde de faktisk også øremidder og lopper så det har de også fået behandling for... så det var ikke så lidt endda.. men jeg er bare glad for at jeg sendt dem afsted, så de kan blive sunde og raske igen, dyrlægen mente dog at det ikke var sikkeret at alle mine små misser efter den infektion/virus kunne blive stor/flotte misser når de bliver voksende, men jeg tror på at de klare det.. hold da op jeg er glad for jeg sendte dem afsted, kunne heller ikke sove mellem torsdag - fredag, da jeg viste at det var gald med dem... jeg havde lige brug for at komme ud med det, er bare så glad for at de nu forhåbenlig får noget medicin som virker på deres dårlige maver mm... tak for et rigtig godt forum, med mange gode råd o.s.v..

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Så kom killingerne afsted til dyrlægen
Kommentér på:
Så kom killingerne afsted til dyrlægen

Annonce