Hygge eller Kamp??? {{forumTopicSubject}}
Jeg ved ikke helt præcis hvordan jeg skal formulere dette.. men:
Er det meningen at denne side ( www.dyregalleri.dk), skal være en hyggelig side, hvor man har mulighed for at vise sin(e) kat(te) frem.. en side hvor man hygger sig mad andre og snakker sammen om de kære katte..???
For jeg er ikke sikker på at den er det fuldt ud.. der er nogle, som når de ser en kat som de mener er en forkert race, ser forkert ud, eller at de bare ikke kan lide den.. ja så skal de bare ud.. Hvorfor???
Skal alle ikke have en chance.. de vil sikkert også bare vise at de har en eller flere katte som de holder meget af.. og så er det da ligemeget om katten ikke er den kønneste i verden.. men det er da heller ikke alle mennesker der er supermodeller.. skulle de "grimme" mennesker så også bare ud af systemet??
Nå.. det var bare lidt stof til efter tanke.. tænk jer om når i stemmer, når i afviser.. eller andet.. det kan måske såre nogle.. jeg ved godt at der nok er nogle der snyder.. men derfor skal man også tænke sig godt om før man gør noget overiglet..
Bare et lille råd fra en dyre elsker.. til nogle andre..
mar 2005
Følger: 9 Følgere: 8 Emner: 1 Svar: 5
jan 2005
Følger: 9 Følgere: 8 Katte: 8 Emner: 8 Svar: 32
Men hvorfor er racen så vigtig.. der er blevet sagt til mig at min susi ikke er maine coon.. men jeg ved at hun er det, selvom hun måske ikke ligner det.. jeg kender hendes beggrund.. så.. det synes jeg er for meget..
Til jytte M: Det er netop lige det jeg mener.. det kan jo være at man bare ikke har et ordentligt kamera eller lignede.. og hvad skal man så gøre??? så er helt enig med dig..
Sheila
jan 2005
feb 2005
Følger: 5 Følgere: 4 Katte: 3 Emner: 2 Svar: 17
mar 2005
Følger: 9 Følgere: 8 Emner: 1 Svar: 5
syntes ikke du skal slette dig,dine billeder er gode nok de viser en kat i harmoni med sig selv,havde min bølle været i nærheden af disse høns havde han jaget dem,er også skønt at se en kat i dens hverdag og det viser dine billeder,så jeg håber du bliver.
mange hilsner bølles mor
feb 2005
feb 2005
jan 2005
Og må jeg spørge hvorfor igen hvorfor er det dog så vigtigt.. er det ikke meningen at dette skal være en hyggelig side?? eller skal det bare være en side hvor man rakker ned på alle andres katte...
Det kan sku ikke være rigtigt..!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Sheila
jan 2005
Sheila
jan 2005
Hun er der desværre ikke mere.. men jeg kender hende stadigvæk da hun er en af vores genboer.. så..
Det der gør mig ked af det er at der er nogle der siger at jeg lyver.. det kan gøre ondt.. når man ved at man ikke lyver.. så.. det er ikke sådan er jeg bliver ked af det og sidder og tudbrøler eller noget.. det gjorde bare ondt..
Sheila
jan 2005
Sheila..
Hygge eller Kamp???