362 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 9 Svar

Point Point

Tænkte på om det er små børn, der afviser katte, som synes de er grimme, eller noget i den stil?! Synes i det hele taget at det er latterligt, at andre skal bestemme om ens katte har ret til at komme ind her! Der er nok en grund til at man vil ind her. Så drop dog de afviser opint, alle fortjener en chance!

Eller hvad mener i?

Belugahval forskrækker lille dreng
Slå lyden til
00:00
/
00:37
LIVE

NOW PLAYING

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Montage af loftlampe 400 kr.
  • Skifte Køkkenvandlås 1.000 kr.
  • opsætning af 2 natlamper 700 kr.
  • Montering af termostat på radiator 800 kr.
  • Grouw robotplæneklipper 800 kr.
  • slibning og service af elektrisk plæneklipper 750 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Point
  • #1   3. apr 2005 Mange afviser pga f.eks utydlige billeder det kan jeg godt forstå fordi hvad er meningen ved at have en kat herinde hvis andre ikke kan se katten.
    Og nu kan jeg se at du har utydlige billeder så det kan være grunden til at folk afviser.

• #2   3. apr 2005 De er jo ikke fuldstændigt utydelige! Man kan se ham, right? Og hvis jeg ikke lige havde nogen bedre pt, ku det jo godt være jeg fik taget nogen bedre på et andet tidspunkt. Så dermed mener jeg stadig at alle har en chance - No matter what.

• #3   3. apr 2005 Også her Yasmin...

• #4   3. apr 2005 Vil du da fortælle mig, at du kan se på billederne om katten er "falsk"? Og hvad vil det så sige at den er falsk, at man har hugget billederne fra en anden, eller at det er en kat, man ikke har? (Mere evt.)

MEN - jeg skal nok få nogen bedre billeder på, når jeg en dag har tid til at tage nogen billeder i dagslys.

• #5   3. apr 2005 Mia ja man kan godt se katten men nogle afviser altså også af den grund.
    Men som du kan se har jeg budt dig velkommen.

• #6   3. apr 2005 Ja, det kan jeg godt se du har, har skam også sagt dig tak. Det var heller ikke en hentydning ment i min egen retning, men mere sådan generelt. For alle.

• #7   3. apr 2005 En kat er falsk hvis man har taget billerne på nettet, som mange gør, og det har de fundet besviser på, bla er en camilla P ved at ryge på det.
    En kat man har haft er ikke falsk.

• #8   4. apr 2005 Hmmm..... Altså jeg har ikke afvist nogle endnu, men jeg kan godt forstå nogle der afviser, fordi der er utydelige billeder, og man knap nok kan se katten, og så er der for det meste heller ikke så meget text, og det er jo ikke så smart at man er medlem her inde med sin(e) kat(te) og andre næsten ikke kan se billederne og man ikke ved så meget om den. Bare min mening!

• #9   4. apr 2005 Ookay.... men at man skriver noget i stil med "Her ligger `katten´ så og hygger sig" kan jeg ikke se at det fortæller noget om katten... og hvorfor skal folk også vide noget om katten? Stævner, stamtavle osv fortæller egentlig ikke så meget om selve katten. Det handler vel i bund og grund bare om katten er flot/sød eller ej.

Kommentér på:
Point

Annonce