{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
355 visninger | Oprettet:

undren over foder (rc) {{forumTopicSubject}}

jeg har egentligt tit undret mig over fodret fra RC. det er fint der findes noget til killinger, voksne, gamle osv, men hvor er der noget som gør pelsen iihh så flot noget der hjælper mod hårboller og noget til tænder osv osv. burde alle de ting ikke indgå i et foder da alle de ting kan gavne katten? hvorfor skal man købe 20 forskellige poser for at få dækket lige netop det behov selv en dyrlæge har nævnt at det fuldstændigt ånsvagt med alle de forskellige produkter de laver...

håber nogen her inde kender en god forklaring på hvorfor det er sådan.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Ifö cera fyldes langsomt+skyller ujævnt i kumme 1.300 kr.
  • Tilslutning af strøm/v flytbare vægge 1.200 kr.
  • Ophæng af billeder og en stor side skærm til en bil 450 kr.
  • hænge en hattehylde. En skrue knækkede under installationen. Har brug for hjælp til at fjerne den knækkede skrue og hænge hattehylden op 450 kr.
  • Knallert 45, forhjul/bremse reperation, inden 11:30 1.592 kr.
  • Damprensning af sofaer 800 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  undren over foder (rc)
  • #1   22. jul 2007 ja men hvorfor er det ikke samlet? jeg vil da gerne ha at min kat kan få noget hvis den skulle få hårbolle problemer og noget som er godt til pelsen og tænderne ja man kan jo bruge det hele til at forebygge med men hvorfor s´kal jeg købe en hulens masse poser hvorfor er det ikke i en.

det foder jeg bruger nu er lige til at gå til der er killing,voksen og gammel og det er på fod med RC men det er en pose jeg skal købe og ikke 20 forskellige som lokker med alle deres bud på hvad der er rigtig godt for katten.

• #2   22. jul 2007 vi bruger rc både til hunde og katte og til mine har jeg Mco og kitten og babycat og tænker egentlig at alt det andet er tilbud hvis ens kat har brug for lidt ekstra .... mine kattes pels er flot på mco foder og hårboller mærker vi intet til *S* så jeg ser det som et tilbud tll lidt ekstra

• #3   22. jul 2007 nej men meget af det kunne jo være med til at evt forbygge så man kunne undgå at der opstod noget... mine har heller ikke problemer med nogen af de ting så jeg har ikke brug for lige netop de ting.

• #4   22. jul 2007 Sabrina: Jeg køber den som hedder exigent 35 da det er den, som jeg mener indeholder mest af det hele, samt at det er et foder, som også er til kræsne katte.. Så det hele er med.. Du kan prøve at læse lidt mere om den her:

(link fjernet)

• #5   22. jul 2007 Hov.. Står på side 4.. =)

• #6   22. jul 2007 mien får lige pt en cocktail af forskelligt killingefoder fra dyrehandleren.

men omvendt hvis man er opdrætter og har en hulens masse katte kan man jo være uheldigt at nogen af kattene har forskellige behov og så kunne det være smart at dette hele var samlet.

• #7   22. jul 2007 troldemor unskyld men hvorfor skal du svine mig. jeg stiller bare et spørgsmål for at få oplyst hvorfor det er sådan og istedet for at komme med en beskrivelse for hvorfor det sådan så skal jeg tage mig sammen og hørepå selv. du er da nok i det gode humør i dag.

• #8   22. jul 2007 vibeke det er faktisk rigtig mine killinger vill hellere ha voksen foder og de voksne spiser killingerfodret hehe

• #9   22. jul 2007 Jeg kan se hvad du mener, sabrina.
    det kunne vaere rigtig smart hvis man kunne faa noget foder hvor man baade kunne give sin kat noget foder der goer at pels og taender bliver flottere og som forbygger haarbolde.

troldemor - jeg kan ikke rigtigt forstaa hvad du mener, for hvis man forebygger f.eks. sol skoldning med solcreme - saa bliver man heller ikke solskoldet, saa det er klart at der ikke vil komme nogen problemer med f.eks. haarbolde hvis man forebygger det med en slags foder smiley

er der ikke noget af det den afdeling som hedder speciel som daekker ind for noget mere, eller er jeg helt galt paa den smiley

- igen undskyld min skrivemaade, men jeg sidder i oestrig og der har de ikke de 3 sidste bogstaver i alfabetet.

• #10   22. jul 2007 Sabina... jeg har tit snakket med en sælger fra RC. og jeg mener at sådan noget mod hårboldet er der i alle deres produkter.. det kan man se på de symboler som er på poserne.. men hvis så katten virkelige har problemer med hårbolde, kan man så tage den foder som går ind og arbejder med præcis det problem. Det er jo ikke alle katte som har det samme problem, derfor tror jeg at de har lavet som mange forskellig produkter... håber i forstår hva jeg mener...

Kommentér på:
undren over foder (rc)

Annonce