{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hjælp! De slås...
  • #1   20. jul 2007 de kender jo ikke hinanden så du kan ikke forvente at der ikke bliver problemer .... slå koldt vand i blodet og lad dem finde deres plads *SS*

• #2   20. jul 2007 Er hun en ny kat, du har fået, imens han var væk?

Når de ligefrem slås, ville jeg ikke lade dem selv finde ud af det. Risikoen for at de forbliver uvenner er alt for stor. Jeg ville adskille dem og sammenføre dem gradvist.

• #3   21. jul 2007 Ikke for at gøre mig så klog på de to racer, men kunne det tænkes, at Birma og Bobtail ikke kan sammen temperaments mæssigt??

jeg ved at en birmahan er meget dominant og hvis din nye kat også er meget dominant, så kan det sikkert godt skabe konflikter.

jeg ville prøve at sætte dem sammen gradvist og måske også lige have feliway samtidig med...

pøj pøj med sammenføringen...

• #4   22. jul 2007 Da vi havde fået ny kat, så gik vores anden kat også hele tiden til angreb på den, og så begyndte den nye kat også at gå til angreb. Vi skældte dem hele tiden ud, men det hjalp ikke.
    Er gået et par år nu og de slås ikke mere, men de kan absolut ikke lide hinanden, og de væsser tit når den anden kommer forbi.

Jeg tror enten at det går over med tiden, eller også kommer de måske aldrig til at enes.

Kommentér på:
Hjælp! De slås...

Annonce